Kuo toliau tuo labiau Japonijos vairuotojai renkasi ne „pilno faršo“ technologijų primontuotus elektromobilius, bet atsižvelgia į paprastesnius automobilius.
Per paskutinius metus pastebėta, kad japonai renkasi net rusiškus automobilius, kurie neturi net vairo stiprintuvo. Tad kur veda pačios geriausios japoniškos technologijos?..
Japonijos tramvajaus vairuotojas Mitiomi Suzuki prieš penkerius metus įsigijo rusišką UAZ automobilį, kurį dauguma lietuvių mano esantį „tikru grabu“.
Rusijos televizijai savininkas prieš penkerius metus įsigytą „uaziką“ gyrė, net nelygindamas jo su prieš tai vairuotu japonišku visureigiu.
Tiesa, už „uaziką“ japonas paklojo beveik 40 tūkstančių JAV dolerių (apie 98 tūkst. Lt), mat iš Rusijos vežamai transporto priemonei taikomi dideli muitų mokesčiai.
Kitas japonas Satoru Obara prieš dvejus metus taip pat įsigijo UAZ automobilį.
„Mano šeimoje į UAZ automobilį požiūris yra labai skirtingas. Aš jaučiu didelę simpatiją šiam modeliui. Mano žmona niekada nesėstų prie tokio automobilio vairo, nes tiesiog jo nemokėtų valdyti. Vaikai greičiausiai rinktųsi kokį nors superautomobilį“, - sakė vyras.
Japonas teigė, kad jis už automobilį paklojo nemenką sumelę – 70 tūkstančių JAV dolerių (apie 170 tūkst. Lt), bet tai nebuvo galutinė kaina. „Uazikų“ entuziastas dar 30 tūkstančių dolerių (apie 73 tūkst. Lt) nepagailėjo „tiuninguodamas“ savo gražiąją transporto priemonę.
Naujausi komentarai