Vokietijos Federalinis Greitkelių tyrimų institutas (BAST), kaip geriausias kovos prieš avaringumą prie gyvenviečių priemones, įvardina greičio matuoklių ir specialių lenkimo juostų įrengimą. Taip pat nutarta skirti daugiau dėmesio kelių atkarpoms, kuriose lenkimas būtų draudžiamas.
Dažniausiai nelaimės įvyksta vairuotojui praradus automobilio kontrolę arba nesėkmingai baigiant lenkimo manevrą, skelbia auto.de.
Skelbiama, kad greičio stebėjimo sistemos plėtra nelaimingų atsitikimų skaičių sumažintų 52 procentais.
Papildomos eismo juostos lenkimui įrengimas vienos eismo juostos dvikrypčiame kelyje nelaimingų atsitikimų skaičių sumažintų net 64 procentais.
Daugiau nei pusė 2012 metais Vokietijos keliuose įvykusių eismo nelaimių – avarijos krašto ir užmiesčių keliuose. Jų metų praėjusiais metais žuvo 2 441 žmonių, o kartu ir su magistraliniais keliais – 4009 žūtys.
Naujausi komentarai