Pereiti į pagrindinį turinį

"Peugeot 508": tinka ir vyrams, bet subalansuotas moterims

2011-08-24 16:44
"Peugeot 508": tinka ir vyrams, bet subalansuotas moterims "Peugeot 508": tinka ir vyrams, bet subalansuotas moterims "Peugeot 508": tinka ir vyrams, bet subalansuotas moterims "Peugeot 508": tinka ir vyrams, bet subalansuotas moterims "Peugeot 508": tinka ir vyrams, bet subalansuotas moterims "Peugeot 508": tinka ir vyrams, bet subalansuotas moterims "Peugeot 508": tinka ir vyrams, bet subalansuotas moterims "Peugeot 508": tinka ir vyrams, bet subalansuotas moterims "Peugeot 508": tinka ir vyrams, bet subalansuotas moterims "Peugeot 508": tinka ir vyrams, bet subalansuotas moterims "Peugeot 508": tinka ir vyrams, bet subalansuotas moterims "Peugeot 508": tinka ir vyrams, bet subalansuotas moterims "Peugeot 508": tinka ir vyrams, bet subalansuotas moterims "Peugeot 508": tinka ir vyrams, bet subalansuotas moterims "Peugeot 508": tinka ir vyrams, bet subalansuotas moterims "Peugeot 508": tinka ir vyrams, bet subalansuotas moterims "Peugeot 508": tinka ir vyrams, bet subalansuotas moterims "Peugeot 508": tinka ir vyrams, bet subalansuotas moterims "Peugeot 508": tinka ir vyrams, bet subalansuotas moterims "Peugeot 508": tinka ir vyrams, bet subalansuotas moterims

Prancūzijos automobilių gamintojas Peugeot savo gaminamų automobilių gamoje visuomet turėjo ką pasiūlyti: nuo pigiausių iki brangiausių automobilių, nuo mažučio 106 iki kompanijos flagmano 605. Firminis liūtukas ant priekinių radiatoriaus grotelių, kiek agresyvoka išvaizda visuomet buvo Peugeot firminis ženklas. Ar toks pats piktas ir "liūtiškas" naujasis Peugeot 508 aš ir suskubau išsiaiškinti vos tik kompanijos atstovai pasiūlė šį automobilį išbandyti.

Peugeot matematika

Paskutinis Peugeot automobilis iš 500 serijos pasirodė 1992- aisias Europoje. Tai buvo 505- asis modelis. Po to "penkišimtiniai" išnyko. Beliko 405 (vėliau 406 ir 407), o 605- ąjį pakeitė 607 -asis. Per visą gamybos laiką (nuo 2004 iki 2010) Peugeot pardavė daugiau kaip 800 tūkstančių 407- ųjų, o su kompanijos flagmanu 607- uoju taip nesisekė. Jis buvo gaminamas daugiau kaip dešimt metų, o pardavimai nebuvo dideli. Paskutiniaisias gamybos metais jų parduota tik 1900. Tai kompaniją privertė pergalvoti savo strategiją ir keisti matematikos principus. Taigi nieko nelaukę Peugeot inžinieriai atliko paprastus matematinius veiksmus: sudėjo ir sumą padalino iš dviejų(tiesa, rezultatas kiek netikslus): (407 + 607):2=508. Taigi koks tas 508 - turintis įkūnyti visą kompanijos technologinę pažangą, dizainerių vaizduotę ir kompanijos filosofiją?

Kai banginis tampa delfinu

Vos peržvelgęs naujojo Peugeot 508 nuotraukas pasigedau vieno - paskutiniu metu kompanijos firminiu ženklu tapusių nasrų - priekinių radiatoriaus grotelių, iš kurių, kaip ir iš liūtuko, įpratau atskirti visus Peugeot. Pirmasis kompanijos modelis su tokiais nasrais, ryjančiais kelią, - 407- asis. Ir šį agresyvumą įgavo visi kompanijos modeliai. 508- asis nebe toks piktas: priekiniai žibintai prarado savo įkypumą, kėbulo formos gražiai persilieja nuo variklio dangčio iki bagažinės. Miegantis liūtas - taip norisi pavadinti šį Peugeot. Ausyse skamba daina "Lion sleeps tonight". Gal dar pavyks jį pažadinti? Nieko nelaukdamas lipu į automobilį, kurį užvedu tiesiog paspaudęs kairėje vairo pusėje esantį "Start Stop" mygtuką. Įsižiebia prietaisų skydelis. Visi rodmenys lengvai skaitomi. Aiškūs spidometro ir tachometro parodymai. Centrinėje konsolėje įrengtame ekrane matomi navigacinės sistemos parodymai, taip pat ir visas kitas meniu: klimato kontrolės valdymas, garso aparatūra. O kad nereiktų atitraukti akių nuo kelio, tiesiai prieš vairuotojo akis išnyra projekcinis displėjus, kuriame matomas greitis ir navigacijos sistemos rodmenys.

Liūtas ėriuko kailyje ar atvirkščiai?

Taigi važiavimas. Vairuotojo vieta tikrai patogi. Įsitaisyti patogiai gali ir aukštaūgis ir Napaleono ūgio žmogus. Aišku buvo kiek keista, kad bandomas automobilis, kurio vertė beveik 105 tūkst. litų, neturėjo elektra valdomų sėdynių. Jas, be abejo, galima užsisakyti, tačiau už tai reikės pakloti 1608 litus. Na, gal tiek to - susireguliuosiu sėdynę rankomis, tačiau, jeigu gamintojai taiko į aukštą klasę, to trūksta. Dviejų litrų dyzelinis Peugeot variklis "niurzga" tikrai tyliai, tačiau tai ir neturėtų stebinti, nes Peugeot inžinieriai seniai visus įtikino, kad dyzelinis kuras pilamas ne tik į vilkikus ir traktorius.

Sukiojantis siauromis senamiesčio gatvėmis nepatiriu jokių sunkumų. Vairas reguoja paklusniai ir automobilis nė kiek neabejodamas pasuka savo nudailintą nosį reikiama kryptimi. Šešių laipsnių automatinė pavarų dėžė, važinėjant ramiai, dirba tikrai maloniai, tačiau jeigu norisi "paspausti" atrodo, kad ji mąsto šiektiek per ilgai. Sportišką važiavimą lyg ir provokuoja šalia vairo esančios dvi rankenėlės, kuriomis perjunginėjami bėgiai, kai pasirenkamas pusiau automatinis rėžimas.

Taigi išbandyti koks aršus "liūtukas" išlekiu į trasą. Pasirenku pusiau automatinį režimą ir pradedu greitėti. Automobilis stabiliai didina apsukas ir klusniai reguoja į akceleratoriaus paspaudimą. Kiek kietoka mieste pasirodžiusi automobilio pakaba, važiuojant didesniu greičiu praverčia, tačiau vis tiek norėčiau važiuoti "minkščiau" ir... tyliau. Viršyjus 120 kilometrų per valandą greitį pernelyg gerai pasigirsta aerodinaminis triukšmas. Sunerimęs pasižiūriu ar uždariau visus langus. Jie uždaryti. Na, tiesą sakant, tądien lauke siautė nemenkas vėjas, tai truputį kaltės suverskime ir jam. Be to visuomet galima pasigarsinti mėgiamą muziką, kuri šiame automobilyje skamba tikrai gerai.

Dar kaip vieną naujojo 508 trūkumą įvardinčiau per menką šoninį prilaikymą, nes posūkius įveikdamas didesniu greičiu, rizikavau iškristi iš savo sosto, tačiau jei jums artimesnis ramus važinėjimas, tai labai nekliūna.

Tinka ir vyrams, bet subalansuotas moterims

Ganėtinai malonios liesti apdailos medžiagos, odinis vairas, grakščios formos išorėje ir viduje - toks tas 508- asis. Nėra nė vieno aštraus kampo. Jis taip pat rūpinasi ekologija. Viskas, kuo dabar žavisi moterys. Mano bandytas automobilis išmeta 149 gramus anglies dvideginio kilometrui, o vidutinės kuro sąnaudos mišriu ritmu siekia apie 6 litrus. Taigi kuro pistoleto degalinėje į rankas tikrai dažnai imti nereikės.

Mane sužavėjo miela Peugeot smulkmena, kuri jau buvo panaudota ir 607- ajame. Norėdamas atidaryti bagažinę, gali arba spustelėti mygtuką salone, arba nuliuką "508".  Taigi grakštusis Peugeot "cherchez la femme". Būtent žavią damą aš regiu vairuojant šį automobilį, juolab, kad visos aktyvaus ir pasyvaus saugumo priemonės tikrai leis mėgautis važiavimo komfortu ir pamiršti rūpesčius darbe ar namuose (tik nepamirškite, kad viršijus 130 km greitį reikia pasigarsinti muziką). O damų vyriškiams siūlyčiau atsipalaiduoti keleivio sėdynėse ir palaukti, kol mus pasieks Peugeot 508 GT su 2.2 l tūrio dyzeliniu varikliu, išvystančiu 204 AG, ir "piktesniu" dizainu.

Tai Peugeot...

Peugeot 508 gražus pažiūrėti, tačiau aš iš prancūzų tikiuosi kažko ypatingesnio. Šis Peugeot man pernelyg panašus į kažką. Gal į Toyota Camry, gal į Audi A6, gal į Ford Mondeo, gal į Jaguar XF, gal... būtent to "gal", turėdamas prancūzišką automobilį, ir nenorėčiau. Juk rinkdamasis Peugeot aš nesirenku Passat, 3 serijos BMW, Audi A4 ar A6. Aš renkuosi prancūzą. Pabrėžiu prancūzą. Kažkiek narcizišką, savimi pasitikintį, išgėrusį raudono "Chardonnay" ir užkandusį sraigių. Kitokį. Netokį, kaip visi. Bet gal mano mąstymą sugadino Citroen, kuris žiūrėdamas į priekį stebi praeitį ir ateityje mato DS, CX, o gal net Traction Avant? Ir man rodos tik dabar supratau, kas yra Peugeot. Peugeot nėra toks menininkas kaip Citroen. Netoks ekstravagantiškas. Jis toks prancūzas, kuris laikosi tikslaus darbo grafiko, o ne laukia kol "sėdynę" pakels hidraulika.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų