Iki šiol tik į aukštesnių klasių automobilius montuoti pažangūs vairuotojo pagalbininkai – dabar jau ir kompaktinės klasės „Audi A3“.
Visuomenei pristatomas naujosios kartos Audi A3 Sportback. Kompaktinės klasės penkių durų modelis su erdve bagažine stebina lengvo lydinio konstrukcijų gausa.
Iki šiol tokios konstrukcijos buvo naudojamos tik lenktyniniuose, ir ribotai – aukščiausios klasės automobiliuose, rašoma gamintojo pranešime.
Naujasisi automobilis pasižymi galingais ir ekonomiškais varikliais ir išmanių vairavimo pagalbininkų ir įmantrių elektroninių pramogų gausa.
Iš pirmo žvilgsnio naujosios kartos „Audi A3 Sportback“ kėbulas atrodo ilgas ir plonas. Tokios proporcijos nebūdingos kompaktinei klasei, todėl traukia žvilgsnį. Matmenys: ilgis - 4130 mm, plotis - 1780 mm, aukštis - 1425 mm, ratų bazė - 2636. Penkių durų kėbulo ratų bazė yra 35 mm ilgesnė, nei trijų durų versijos.
Klasikinės trijų langų koncepcijos šoninis dizainas - lakoniškas ir solidus. Žvelgiant iš priekio, pagrindiniu akcentu išsiskiria tamsiai pilkos spalvos vienalytės „single-frame“ stiliaus radiatoriaus grotelės su nukirstais, užapvalintais kampais, į kuriuos savo vidine briauna remiasi kampuotos formos priekinių žibintų blokai. Juose sumontuoti įprasti šiuolaikiniai žibintai. Už papildomą mokestį „Audi“ teikia galimybę įprastus žibintus pakeisti „Xenon Plus“ tipo ksenoniniais su LED dienos šviesos lemputėmis.
Vėliau asortimentą papildys ir pagrindinių šviesų LED žibintai.
„A3 Sportback“ kėbulas gali būti nudažytas viena iš 13 spalvų – 3 paprastos, 8 metaliko ir dvi perlamutro spalvos. Papildomas blizgesį suteikiančių akcentų paketas įrėmina langus blizgančiais metalo spalvos rėmeliais (Ambiente komplektacijoje šis paketas – bazinės įrangos dalis). Pageidaujantys dar veržlesnės išvaizdos, gali užsisakyti „S line“ sportinį paketą arba „S line“ puošybos paketą
„A3 Sportback“ salone centrinis prietaisų skydo elementas – MMI sistemos ekranas su elektriniu pakėlimo/nuleidimo mechanizmu (tiekiamas tik kartu su MMI arba aukštesnės klasės automagnetola). Į akis krinta ir aukštos vairuotojo bei priekinio keleivio kelių atramos. Elektromechaninis stabdys valdomas ne svirtimi, kaip įprasta, o mygtuku. Iki šiol toks techninis sprendimas buvo taikomas tik aukštesnės klasės automobiliuose.
Naujausi komentarai