"Toyota Auris HSD" – su visiškai hibridine sistema Pereiti į pagrindinį turinį

"Toyota Auris HSD" – su visiškai hibridine sistema

2010-09-29 19:50
"Toyota Auris HSD" – su visiškai hibridine sistema
"Toyota Auris HSD" – su visiškai hibridine sistema / Gamintojo nuotr.

Įdiegta „Toyota Hybrid Synergy Drive“ sistema išskiria „Auris“ modelį iš kitų šios klasės automobilių. Tai pirmasis modelis, kuris gali būti komplektuojamas su benzininiu, dyzeliniu ar visiškai hibridiniu galios agregatu.  

Sukurtas tik Europos rinkai ir gaminamas „Toyota Motor Manufacturing UK“ gamykloje Burnastone, „Auris HSD“ važiuoja kaip joks kitas automobilis. „Hybrid Synergy Drive“ sistemos užtikrinamas kasdienis praktiškumas, važiavimo komfortas ir įspūdingai tylus riedėjimas reikšmingai pakeis pirkėjų suvokimą apie hibridinę technologiją, kuri pirmą kartą pasirodė „Prius“ modelyje. Jie neabejotinai įvertins įperkamos pasaulyje visiškai hibridinės technologijos teikiamus privalumus – kuro ekonomiją važinėjant mieste ir mažas eksploatacijos išlaidas.

„Hybrid Synergy Drive“ sistemą sudaro 1,8 l „VVT-i“ benzininis ir elektrinis varikliai, kurie gali veikti atskirai arba drauge. Maksimali sistemos išvystoma galia – 136 DIN AG. Iki 100 km/val. „Auris HSD“ gali pagreitėti per 11,4 sekundės, o maksimalus jo greitis – 180 km/val. Tai geriausi rodikliai tarp automobilių, kurių išskiriamo CO2 kiekis nesiekia 100 g/km.
Be to, visiškai hibridinis „Auris“ modelis pranoksta savo klasės atstovus mažiausiomis vidutinėmis kuro sąnaudomis (3,8 l/100 km) ir ypač mažu CO2 kiekiu (tik 89 g/km) – šiuo požiūriu jam negali prilygti joks kitas C klasės automobilis. „Auris HSD“ atitinka „Euro 5“ taršos standartą. Numatyta, kad jis atitiks netgi griežtesnį „Euro 6“ standartą.

Važiuodamas unikaliu „EV“ (elektriniu) režimu, „Auris HSD“ neišskiria nė gramo CO2 ir NOx. Tokiu režimu jis gali nuvažiuoti apie 2 kilometrus ne didesniu nei 50 km/val. greičiu (priklausomai nuo akumuliatoriaus įkrovimo lygio ir važiavimo sąlygų).

„Auris HSD“ būdingas įprasto C klasės penkerių durelių modelio praktiškumas ir lankstumas su visais „Hybrid Synergy Drive“ privalumais, įskaitant integruotą „Eco Drive“ monitorių, kuris padeda vairuotojams lavinti savo vairavimo įgūdžius, idant važiavimas visuomet būtų ramus, ekonomiškas ir užtikrinantis maksimalų sistemos efektyvumą.

Ši hibridinė „Toyota“ sistema lemia ne tik išskirtinę kuro ekonomiją ir mažą anglies dvideginio kiekį. Daug apdovanojimų (pavyzdžiui, 2010 metų ekologiško variklio titulą) pelniusi „Hybrid Synergy Drive“ technologija yra kasdienio praktiškumo, važiavimo komforto ir įspūdingai tylaus riedėjimo garantas. Todėl „Auris HSD“ vairuotojai taip pat galės mėgautis sklandžiu, rafinuotu ir ramiu važiavimu.

„Auris HSD“ visiškai hibridinė sistema specialiai sukurta siekiant sumažinti priežiūros išlaidas ir užtikrinti kuo ilgesnį automobilio tarnavimo laiką. Dėl mažesnių dalių kainų ir trumpesnio techninės priežiūros laiko šio automobilio priežiūros išlaidos nuvažiavus daugiau nei 100 tūkst. km prilygsta 1,0 l „Toyota Yaris“ priežiūros išlaidoms. Išskirtinį „Hybrid Synergy Drive“ patikimumą jau įrodė „Prius“ modelis, kurio garantinės išlaidos yra mažiausios tarp visų „Toyota“ modelių. 

Trumpai apie "Auris HSD":

• Vienintelis C klasės modelis su visiškai hibridine sistema;

• Sklandus ir ramus važiavimas be jokios įtampos, itin žemas NVH ygis;

• Maksimali hibridinės sistemos galia – 136 DIN AG;

• Mažiausios klasėje kuro sąnaudos ir išskiriamo anglies dvideginio kiekis: 3,8 l/100 km ir 89 g/km;

• Keturi važiavimo režimai, įskaitant „EV“, „ECO“ ir „POWER“;

• Aerodinamiškas, hibridiniams modeliams būdingas išorės dizainas ir unikali vidaus įranga;

• Mažos automobilio išlaikymo išlaidos – mažiausios kuro sąnaudos C klasėje ir itin mažos priežiūros išlaidos.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra