„Traxxas XO-1“ – visais keturiais ratais varomas elektromobilis, 161 km/val. greitį pasiekiantis per 4,9 sekundės. „Ir kas gi čia tokio?“ – paklausite, perskaitę vakar publikuotą žinutę apie vokiečių planus gaminti neregėtų techninių charakteristikų hiperautomobilį. Lyg ir nieko tokio. Jei ne raudonojo žvėriūkščio gabaritai.
O jie tokie, jog gali tekti pritūpti. Automobilio ilgis – 68,6 cm, svoris – 4,67 kg (beje, įskaitant baterijų svorį…). Tačiau ir vėlgi – ne visada ūgis svarbiausia! Apie šio nykštuko smūgį užtenka pasakyti ir tiek: šis septintadalio įprastinio automobilio dydžio modelis yra greičiausias pasaulyje radijo bangomis valdomas superautomobilis. Bėda tik, jog su tokiu nepasismaginsi nei kokiose nors patalpose, nei… gatvėse ar keliuose, kur greitis, žinia, ribojamas.
Iš tiesų, 161 km/val. greitį per 4,9 s (o 97 km/h – per 2,3 s) pasiekiantis raudonas aštrus ratuotas čili pipiras gatvėse nesunkiai sukeltų avarinių situacijų virtinę arba, mažų mažiausiai, eismo dalyvių sumaištį bei nuostabą. Dviejų ličio polimero baterijų blokų po 5 tūkst. mAh „maitinamas“ 1 650 Kv elektrinis motoras „Traxxas Big Block Brushless“ jame sumontuotas ne šiaip sau.
Tačiau „Traxxas XO-1“ nėra nevaldomas. O vienas įdomiausių naujos „Traxxas TQi“ radijo sistemos privalumų – jos valdymo programėlę galima įsikelti į „iPhone“ ir taip kontroliuoti svarbiausius valdymo parametrus – vairavimo ir greitėjimo jautrumą, stabdžių intensyvumą ir pan.
Žinoma, atplėšti akių nuo didžiuliais greičiais lakstančio „Traxxas XO-1“ vargu ar bus kada, tačiau minėta programėlė į mobilųjį valdymo įrenginį siųs visą automobilio „telemetriją“ – informaciją apie važiavimo greitį, motoro temperatūrą ir galingumą, energijos kiekį baterijose ir pan. Jei akimirkos žvilgtelti į visus tuos duomenis taip ir neištaikysite, nieko baisaus – visus „telemetrinius“ rodmenis galima įrašyti ir juos peržiūrėti patogiu metu po pasivažinėjimo.
„Traxxas XO-1“ gamintojai akcentuoja, jog šio radijo bangomis valdomo modelio kėbulo dizainas ne tik įspūdingas, bet ir suprojektuotas taip, jog generuotų maksimaliai efektyvias aerodinamines savybes bei prispaudimo jėgą. Todėl baimintis, jog per daug įsibėgėjęs elektromobilis pradės kilti, neverta.
Nors pats automobilis nekyla, šiokių tokių klausimų kilti gali. Pavyzdžiui, kur tokiam sprinteriui žmoniškai „pasilakstyti“? Idealiausia vieta – ilga ovalo formos trasa lygiu dangos paviršiumi. Paprasčiau tariant, specialus auto poligonas… Tad kažin ar bereikia pridurti, jog šio žvėriūkščio tikslinė auditorija nėra vaikai. Ko gero, vien dėl to, jog jo techninius parametrus galima vertinti dešimtuku. Penkiabalėje sistemoje. O įsigyti „Traxxas XO-1“ už 1 100 JAV dolerių bus galima nuo gruodžio 30 d.
Ką toks pirkinys sugeba, užfiksuota šiame vaizdo siužete.
Naujausi komentarai