Naujienos apie drabužių tinklo „Hennes & Mauritz“ („H&M“) žengimą į Baltijos šalių rinkas ir pirmųjų parduotuvių Latvijoje atidarymas kol kas neturi neigiamo poveikio pardavimus didinusios „Aprangos“ akcijoms, vertina analitikai.Tačiau reakcija galima dėl pirmųjų prekybos rezultatų Latvijoje, penktadienį rašo „Verslo žinios“.
„Iš Latvijos ateina pranešimų apie “H&M„ parduotuvių atidarymą, ir kiek keista, kad, bent kol kas, tai neturi įtakos “Aprangos„ akcijų kainai, ji yra kylanti, priartėjo prie dviejų eurų, jokių neigiamų pokyčių“, - sako „Finastos“ analitikas Tadas Povilauskas.
Anot jo, investuotojų reakcija galima po kelerių „H&M“ veiklos mėnesių Latvijoje:„Galbūt dabar prasidės nerimastingesnis rugsėjo ir spalio mėnesių duomenų laukimas, įvertinant, kaip pasikeitė “Aprangos„ rezultatai tais mėnesiais. Gal tai ir neturės didelės įtakos, bet tai bus ganėtinai jautrūs skaičiai, į kuriuos bus kreipiamas dėmesys“.
T. Povilausko teigimu, jei Latvijoje „Aprangos“ pardavimų augimas bus labai sulėtėjęs, tai pokyčiai akcijų rinkoje bus adekvatūs, tikėtina, neigiama reakcija.„Bet kol “H&M„ teturės porą parduotuvių Latvijoje, bendru mastu per visas tris Baltijos šalis jų įtaka “Aprangos„ rezultatams bus minimali. Gal didesnis nerimas būtų dėl kitų metų pabaigos, 2014-aisiais, tuomet gali būti reaguojama jautriau, labiau neigiamai ir tai atsispindėtų akcijų kursuose“, - mano analitikas.
Didžiausius prekybos ir pramogų centrus Lietuvoje valdančios bendrovės „Akropolis Group“ įmonės „Ozo turtas“ ir „Taikos turtas“ pasirašė sutartį dėl „H& M“ parduotuvių 2013 metais atidarymo Vilniuje ir Klaipėdoje.
Naujausi komentarai