Tinkle „Rimi“, pasak jo atstovės spaudai, antradienį atėjo 8 proc. mažiau pirkėjų, palyginti su praėjusios savaitės antradieniu.
„Mes užfiksavome, kad vakar pirkėjų į parduotuves atėjo 8 proc. mažiau nei prieš savaitę, bet pastebėjome, kad pirmadienį buvo daugiau pirkėjų nei prieš savaitę. Tokie svyravimai nėra neįprasti. Jie ištinka dėl įvairių priežasčių: dėl blogo oro, dėl gero oro, dėl „Eurovizijos“, dėl krepšinio čempionato ar dėl konkurentų veiksmų“, - BNS kalbėjo Giedrė Bielskytė.
Jos teigimu, kol kas per anksti vertinti, ar pirkėjų srautų pokyčiai susiję su paskelbtu boikotu.
„Maxima LT“ komunikacijos vadovė Renata Saulytė BNS teigė, kad pirkėjų srautas antradienį buvo 5 proc. mažesnis nei praėjusią savaitę.
„Įvertinus ir apibendrinus vakar dienos rezultatus, matome, kad klientų srautas visame „Maxima“ prekybos tinkle vakar buvo maždaug 5 proc. mažesnis nei praėjusį antradienį. Tačiau vakar dienos duomenis palyginus su kitais praėjusio mėnesio antradieniais, klientų srautas išlieka panašus“, - BNS sakė „Maxima LT“ komunikacijos vadovė Renata Saulytė.
Prekybos tinklo „Iki“ viešųjų ryšių vadovė Berta Čaikauskaitė BNS sakė, jog tinklo parduotuvėse antradienį buvo 2 proc. mažiau pirkėjų nei tuo pat metu praėjusią savaitę.
„Akcijos poveikį labiausiai pajuto didžiuosiuose miestuose esančios didelės parduotuvės, o mažesniuose miestuose esančios parduotuvės nesulaukė didesnio poveikio. Tuo metu greitam apsipirkimui skirtos „Iki Express“ parduotuvės vakar sulaukė didesnio pirkėjų srauto. Sunku pasakyti, ar čia susiję su akcija, ar su geru oru“, - kalbėjo B.Čaikauskaitė.
Tinklo „Norfa“ atstovas spaudai Darius Ryliškis BNS sakė negalintis komentuoti padėties, nes nėra gavęs tikslių duomenų apie pirkėjų srautus.
Akcijos „Neikim į parduotuves 3 dienas“, kuri buvo sukurta socialiniame tinkle „Facebook“, iniciatorius Karolis Ramoška BNS sakė, jog akcija yra sėkminga, nes sumažėjo pirkėjų srautas, o ketvirtadienį jis turėtų būti dar mažiau.
Akcija „Neikim į parduotuves 3 dienas“ prasidėjo antradienį ir tęsis iki penktadienio. 65 tūkst. „Facebook“ vartotojų pareiškė, jog dalyvaus šioje akcijoje.
Statistikos departamentas teigia, kad maisto produktų kainų svyravimą lemia sezoniškumas, kuris yra stebimas kiekvieną pavasarį.
Naujausi komentarai