Pereiti į pagrindinį turinį

„Autolagūna” žada daugiau dėmesio klientams

2008-06-03 09:00

„Autolagūna” žada daugiau dėmesio klientams

Atjaunėjusi, pakeitusi veidą ir veiklos koncepciją bei supratimą apie rinkodarą „Autolagūna” savaitgalį pakvietė klaipėdiečius susipažinti su naujovėmis.

Pailgino darbo laiką

Šeštadienį salone „Autolagūna” vairuotojai galėjo po atviru dangumi apžiūrėti ir išbandyti bendrovės atstovaujamų ženklų “Peugeot”, “Citroen” ir “SAAB” mašinas bei susipažinti su atnaujintu autoservisu.

Bendrovė „Autolagūna” savo veiklą Klaipėdoje vykdo jau bemaž dešimtmetį. Neseniai šiam autosalonui Klaipėdoje pradėjo vadovauti naujasis direktorius Vladimiras Asačiovas. Vos tapęs vadovu jis suskubo įgyvendinti naujoves.

„Ilgą laiką Klaipėdos servisuose lankydavausi tik kaip klientas ir jų veiklą stebėjau iš kitos barikadų pusės. Todėl puikiai žinau, kaip jaučiasi ir ko pageidauja žmogus, atvykstantis remontuoti automobilius”, - postūmius keistis komentavo V.Asačiovas.

Visų pirma nuspręsta pakeisti serviso darbo laiką į patogesnį. Anksčiau servisas dirbdavo nuo 8 iki 18, o dabar – nuo 7 iki 20 valandos.

Vaišins kava

Žmonės, kurie patiki „Autolagūnos” meistrams remontuoti savo automobilius, dabar gali sulaukti staigmenų. Kai kuriems klientams po remonto nemokamai nuplaunamos mašinos. Kiti, kol remontuojama jų transporto priemonė, pakviečiami nemokamai pasivaišinti kava.

Bendrovė žada rūpintis ir vairuotojų saugumu. Pavyzdžiui, balandį „Autolagūna” vykdė akciją, kurios metu visų klaipėdiečių važiuoklė buvo tikrinama už simbolinę kainą – litą.

V.Asačiovas teigė, kad nuo šiol autocentras skirs didesnį dėmesį savo klientams. Darbuotojai bus skatinami maloniau su jais bendrauti. Kas penktas ar septintas vairuotojas savo transporto priemonę patikėjęs „Autolagūnos” meistrams, žadama, sulauks paties autocentro vadovo ar jo pavaduotojo skambučio ir klausimo, ar nenusivylė jų paslaugomis.

„Žinome, kad kiekvienas nusivylęs klientas atbaido dar septynis galimus, todėl stengiamės, kad nepatenkintųjų neliktų”, - aiškino direktorius, kvietęs jų serviso klientais tapti ne tik prancūziškų ar švediškų, bet ir kitose šalyse pagamintų automobilių savininkus.

Siūlė atspėti logotipą

Savaitgalį bendrovė „Autolagūna” pristatė savo atstovaujamų ženklų automobilius, tarp jų – ir karščiausias naujienas – „Citroen Nemo” bei Klaipėdoje tik ketvirtadienį pasirodžiusį „Citroen C5”. Automobilius buvo galima apžiūrėti ir išbandyti jų galimybes. Be to, susirinkusieji buvo pakviesti pažaisti. Šiuo metu kuriamas naujasis atjaunėjusios bendrovės „Autolagūna” logotipas. Susirinkę į atvirų durų dieną lankytojai buvo pakviesti atspėti ir pavaizduoti, kaip jis turėtų atrodyti. Arčiausiai tiesos buvęs lankytojas gaus malonų prizą – 3000 litų nuolaidą naujam automobiliui įsigyti.

Naujausi komentarai

Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų