Didžioji dauguma respondenčių (78 proc.) visada pasirūpina, kad vyrų spintose niekada netrūktų naujų kojinių ir apatinių. Marškinėlius perka 71 proc. moterų, o tokius viršutinius drabužius, kaip megztinius ir džemperius – 64 proc. Įdomu, kad be naujų marškinių (35 proc. respondenčių), net 28 proc. moterų įsigudrina savo vyrams nupirkti ir kelnes.
„Manau, ši apklausa puikiai atspindi, kaip gerai mūsų moterys pažįsta savo vyrus, kad jiems gali nupirkti ne tik naujas kojines ar apatinius, bet ir kelnes, kurių retas vyras gali nusipirkti be matavimosi parduotuvėje“, – komentuoja otto.lt atstovas Andrius Moskvičiovas.
Paklausus moterų, ar vyrai lieka patenkinti jų pasirinkimu, 37 proc. respondenčių patikino, kad jiems patinka, o 27 proc. – esą jų vyrai niekada neprieštarauja. 29 proc. lietuvių susiduria su tuo, kad vyrui kartais nepatinka jam nupirktas drabužis. Tik 7 proc. respondenčių niekaip negali įtikti savo partneriui – ką benupirksi, jam niekada nepatinka.
Tuo tarpu neperkančios savo vyrams drabužių vardino to priežastis: 80 proc. respondenčių vyrai patys sau perka drabužius (iš jų – 20 proc. keliauja apsipirkti kartu), o 20 proc. paprasčiausiai būgštauja, kad netiks jų išrinkto drabužio dydis ar spalva.
„Galimybė grąžinti netikusį ar nepatikusį rūbą visada yra puiki išeitis tokioje situacijoje, tačiau tam reikia skirti laiko. Prisideda ir kiti niuansai – reikia išsaugoti pirkimo čekį, dažnai reikalaujama, kad drabužis turėtų visas etiketes. Mūsų ankstesni tyrimai rodo, kad pirkėjai yra labiau linkę grąžinti brangius, dažniausiai dovanotus drabužius, tačiau mažiau kainavę marškinėliai ar kojinės tiesiog keliauja į spintą, net jei nesiruošiama jų dėvėti“, – teigia A. Moskvičiovas.
OTTO internetinė apklausa taip pat patvirtino, kad Lietuvos vyrai nėra didžiausi mėgėjai apsipirkti: pasak 64 proc. apklaustų moterų, jų vyrai keliauja į drabužių parduotuves tik tada, kai labai reikia. 23 proc. respondenčių mano, kad jų vyrai yra neutralūs šiuo klausimu, o 9 proc. – kad jų vyrams patinka apsipirkti. Tik 4 proc. nurodė, kad rūbų pirkimas jų vyrams yra kančia.
Apklausoje dalyvavo 400 Lietuvos moterų nuo 21 iki 60 metų amžiaus.
Naujausi komentarai