„Šie metai buvo rekordiniai. Skaičiai iliustruoja tarnybos darbo apimtis. Per pirmus tris šių metų ketvirčius užfiksuotas rekordinis 22 tūkst. kreipimųsi skaičius. (...) Išties skaičiai skamba grėsmingai. (...) Vartotojai kreipiasi ir ne būtinai dėl brangių prekių. Daikto vertė gali būti ir 10 eurų ar 15 eurų, nepriklausomai nuo vertės tarnyba nagrinėja ir tokius atvejus“, – kasmetinėje Vartotojų teisių apsaugos tarnybos konferencijoje sakė ji.
N. Ulbaitės teigimu, kadangi besikreipiančių vartotojų skaičiaus neįmanoma prognozuoti, kitais metais daugiau dėmesio bus skiriama prevencijai.
„Be abejo, mes srautų besikreipiančių vartotojų nelabai galėtume prognozuoti, visada žiūrime, kokie srautai buvo praėjusiais metais, spėjame, kad jie bus panašūs ir nedidės, bet tie lūkesčiai ne visada išsipildo. Dabar (...) daugiau dėmesio stengiamės skirti prevencijai ir, manau, kitais metais vienas iš prioritetų bus aktyvesnė prevencija. (...) Nors mums atrodo, kad tai darome pakankamai aktyviai (...), tačiau matome, kad yra dalis vartotojų, (...) kuriuos šita informacija nepasiekia ar nepilnai pasiekia“, – kalbėjo N. Ulbaitė.
M. Morkevičiaus / ELTOS nuotr.
Jos teigimu, itin daug pavojų kyla internetinėje erdvėje ir tendencijos rodo, kad pirkėjai perka labai impulsyviai.
„Aišku, to neišvengsime, (...) bet mūsų pareiga yra juos įspėti ir kuo aiškiau pateikti informaciją, su kokiomis problemomis jie gali susidurti“, – sakė VVTAT direktorė.
Pasak N. Ulbaitės, ginčų skaičius lieka maždaug stabilus, nors šiais metais jų kiek mažiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Jos teigimu, vien jau šiais metais išnagrinėta 3,5 tūkst. ginčų.
Naujausi komentarai