Pasak tarnybos, Nuo praėjusių metų rugsėjo iki gruodžio mėnesio VVTAT gavo 175 vartotojų skundus. Juose buvo nurodyta, kad bendrovė nepristatė užsakytų prekių, taip pat negrąžino sumokėtų pinigų.
Atsižvelgdama į tarp bendrovės ir vartotojų kilusius ginčus, tarnyba pradėjo tyrimą dėl „Eimeto“ galimai vykdomos nesąžiningos komercinės veiklos.
Atlikusi tyrimą, tarnyba konstatavo, kad „Eimeta“ klaidino vartotojus, priimdama prekių užsakymus bei jų apmokėjimus, tačiau jų nepristatydama laiku arba nepristatydama išvis.
Tarnyba taip pat nurodė, kad įmonė pažeidė Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymą, todėl bendrovei skyrė 10 156 eurų baudą.
VVTAT nutarimas per vieną mėnesį nuo nutarimo priėmimo dienos gali būti skundžiamas Regionų administraciniam teismui.
Naujausi komentarai