„Didelis dėmesys skiriamas ir vaikams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių. Gavus ES paramą, bus steigiami auklėtojo padėjėjo etatai, pagerės sąlygos tose grupėse, kuriose dirbama su specialiųjų poreikių vaikais“, – sako švietimo, mokslo ir sporto ministras Algirdas Monkevičius.
Šį rugsėjį finansavimas paskirstytas 20-čiai projektų. Pavyzdžiui, Šiaulių rajono Kurtuvėnų mokykla-daugiafunkcis centras už skiriamas lėšas įsidiegs IKT technologijas ir gamtos mokslų, technologijų, informatikos ir matematikos ugdymo metodus į ikimokyklinį ir priešmokyklinį ugdymą, Utenos mokykla-vaikų darželis „Varpelis“ modernizuos darželio lauko erdves, paremtą STEAM idėjomis, Kauno miesto savivaldybė steigs tarptautinę grupę ikimokyklinukams, Panevėžio lopšelis-darželis „Pasaka“ į ugdymo procesą įdiegs „Lego education“ metodiką ir kiti.
„Naujos priemonės lavins matematikos, konstravimo, kalbėjimo, bendradarbiavimo įgūdžius. Vaikai, tarkime, konstruos atrakcionų parką, kuriame skirtingais keliais rieda keli traukiniai. Jie turės paskaičiuoti, kuris traukinys – su kroviniu, ar be jo, atvyks pirmas, kodėl jis atvyks greičiau, ir t. t.
Žaidimas skatins mąstyti, kelti hipotezes, bendradarbiauti, apibendrinti. Nors priemonė skirta visiems vaikams, mes teikiame prioritetus specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems ugdytiniams“, – sako Panevėžio lopšelio-darželio „Pasaka“ direktorė Alma Simonavičienė.
Kvietimą teikti projektus pagal priemonę „Ikimokyklinio ir bendrojo ugdymo mokyklų veiklos tobulinimas“ Europos socialinio fondo agentūra buvo paskelbusi pernai.
Gautos 103 paraiškos. Finansuotinus projektus pagal nustatytus projektų atrankos kriterijus įvertino ekspertai.
Spalio-gruodžio mėnesiais numatoma paskelbti kitą kvietimą teikti paraiškas. Paraiškas ES paramai gauti galės teikti savivaldybės ir bendrojo ugdymo mokyklos, norinčios inicijuoti savo veiklos pokyčius ir pagerinti mokinių pasiekimus.
Naujausi komentarai