Trečiadienį Lietuvoje pradėjusi veikti nemokama euro telefono linija dėl didelio skambintojų srauto kurį laiką veikė su trikdžiais, tačiau pašalinus nesklandumus, ji vėl veikia sklandžiai.
BNS paskambinus laidiniu telefonu, konsultantė teigė, kad buvę trikdžiai jau pašalinti. Finansų ministerija buvo pranešusi, kad buvo sudėtinga prisiskambinti laidiniais telefonais, tačiau tai įmanoma padaryti iš mobiliųjų tinklų.
Linijos konsultantė teigė, kad gyventojai daugiausiai domisi dvigubų kainų rašymo tvarka, litų keitimo į eurus kursu ir šios paslaugos kaina, ar nesikeis paskolų sutartys. Kai kurie žmonės prašo paskaičiuoti pensijas eurais, o verslininkai domisi kasos aparatų keitimu. Per pirmas kelias telefono linijos veikimo valandas konsultantė atsiliepė į 15 skambučių.
Į gyventojų skambučius atsakinėja „Eurotelos“ darbuotojai, o sudėtingesniais klausimais konsultuos Finansų ministerijos, Lietuvos banko ir kitų už euro įvedimą atsakingų institucijų specialistai. Nuo 11.30 iki 12 valandos į klausimus atsakė finansų ministras Rimantas Šadžius.
Euro telefono linija veiks iki 2015 metų vasario pabaigos. Informacija teikiama septynias dienas per savaitę nuo 8 iki 18 valandos. Finansų ministerija numato, kad per mėnesį bus sulaukta apie 5 tūkst. skambučių.
Praėjusių metų lapkritį Eurobarometro atlikta apklausa parodė, kad už eurą pasisako 40 proc. Lietuvos gyventojų, prieš - 49 proc. lietuvių. Dar 11 proc. apklaustųjų neturėjo nuomonės.
Lietuva eurą nori įsivesti 2015 metais.
Naujausi komentarai