Lietuvos Vyriausybei atmetus finansines Latvijos skrydžių bendrovės „airBaltic“ ir Rygos oro uosto pretenzijas kaip nepagrįstas, oro linijų „flyLAL-Lithuanian Airlines“ akcininkai priėmė sprendimą atnaujinti šiuo metu sustabdytą nacionalinės skrydžių bendrovės veiklą po to, kai bus laimėta byla prieš „airBaltic“ ir Rygos oro uostą.
Iš prisiteistos 200 mln. litų sumos akcininkai nutarė atsisakyti ne tik 48,5 mln. litų, 2008 metais investuotų į skrydžių bendrovę, tačiau ir visų iki tol investuotų lėšų.
Minėtas lėšas akcininkai iš anksto nusprendė skirti reguliariesiems skrydžiams iš Vilniaus atnaujinti.
Iš „airBaltic“ gautos sumos bus grąžintos skolos valstybinėms Lietuvos įmonėms ir kompensuoti pagal ES reglamentą priklausantys nuostoliai keleiviams, kurie negalėjo skristi dėl sustabdytos „flyLAL“ veiklos ir jau atgavo ar atgaus didžiąją dalį už bilietus sumokėtų lėšų.
„Matydami šiandien susiklosčiusią situaciją, kai po „flyLAL“ veiklos sustabdymo Lietuva liko izoliuota nuo pasaulio valstybe, o dėl prasto susiekimo sustojo investicijos į šalį ir ties žlugimo riba atsidūrė ne viena šalies verslo šaka, oro linijų akcininkai priėmė sprendimą atkurti nacionalinių oro linijų veiklą po to, kai iš „airBaltic“ ir Rygos oro uosto prisiteisime 200 mln. litų“, - sakė G.Žiemelis.
Jo teigimu, „flyLAL“ akcininkų sprendimą atgautus iš konkurentų pinigus vėl investuoti į skrydžių bendrovę paskatino šalyje susiklosčiusi situacija, kuomet nei atsakingos ministerijos, nei oro uosto pastangos nedavė jokių rezultatų bent iš dalies kompensuoti skrydžių trūkumą po „flyLAL“ veiklos sustabdymo. Naujų nacionalinių oro linijų kūrimo procesai pavirto biurokratinėmis diskusijomis.
Naujausi komentarai