Pereiti į pagrindinį turinį

Gandai apie "Swedbank" krizę supurtė pajūrį

2013-06-20 23:59
Gandai apie "Swedbank" krizę supurtė pajūrį
Gandai apie "Swedbank" krizę supurtė pajūrį / Andriaus Ufarto / BFL nuotr.

Vakarų Lietuvos miestuose vakar klientai plūdo į banko "Swedbank" skyrius. Čia juos atginė paskleisti gandai apie artėjančią šio banko griūtį.

Pinigus pasiėmė

Nuo pat ankstyvos popietės "Swedbank" skyriuose, įsikūrusiuose Šilutėje, Tauragėje, Palangoje ir kituose mažesniuose Vakarų Lietuvos miestuose, prasidėjo tikra apgultis. To priežastis – jau kurį laiką tarp Lietuvos gyventojų sklindančios paskalos apie neva artėjančią banko griūtį. Trumposiomis žinutėmis, pranešimais forumuose ir socialiniuose tinkluose plintantys raginimai "kuo greičiau atsiimti visus "Swedbank" laikomus pinigus" itin suaktyvėjo trečiadienio rytą.

Tauragėje gyvenanti Alma situaciją jos gimtajame mieste apibūdino kaip tragišką. "Bankai pilni žmonių, prie bankomatų didžiausios eilės. Buvo kalbų, kad bankomatai operacijas vykdys iki 15 val., o maksimali suma, kurią galima išsiimti, – 3000 litų, – teigė tauragiškė. – Miesto gyventojai masiškai būriuojasi tiek prie banko skyriaus, tiek prie bankomatų, esu girdėjusi, kad tokia pat padėtis yra tiek Šilutėje, tiek Tauragėje."

Vakarų Lietuvos gyventoja pasipasakojo taip pat išsiėmusi savo "Swedbank" sąskaitoje laikomus pinigus, nors gandais apie banko griūtį prisipažįsta netikinti. "Pinigėlius pasiėmiau dėl šventos ramybės", – pasakojo Alma.

Išgirdo kirpykloje

Paklausta, iš ko pirmąsyk išgirdo paraginimą išsigryninti savo sąskaitoje laikomus pinigus, tauragiškė prisiminė, kad maždaug vidurdienį apsilankė kirpykloje, kur planavo pasidaryti manikiūrą.

"Vos man atėjus, salone jau sklido kalbos, kad bankrutuoja "Swedbank". Tik atlikusi manikiūrą, iš karto nubėgau į artimiausią banko padalinį ir pamačiau, kad klientų aptarnavimo skyrius iš tiesų sausakimšas. Didžiulės eilės buvo ir prie tame pačiame pastate esančio, ir prie tolimesnių bankomatų. Tada kuo greičiau nudūmiau namo, susirinkau visas turimas "Swedbank" korteles ir atsistojau į eilę", – papasakojo Alma ir taip pat išsidavė, kad iš kur būtent pasklido gandai, pranašaujantys tariamą banko griūtį, "niekas nieko nežino."

"Tai sako, kad vienai tauragiškei paskambino draugė ir pranešė neva turinti informacijos iš banko darbuotojų, kiti sakė girdėję, jog kažkas gavo informacijos tiesiogiai iš banko, žodžiu, gandai, paremti gandais", – reziumavo Alma, taip pat kritiškai nusiteikusi plintančių paskalų atžvilgiu, tačiau neaplenkusi eilės prie "Swedbank" bankomato.

Kreipsis į teisėsaugą

"Swedbank" atstovas spaudai Saulius Abraškevičius teigė, kad gandai apie banko krizę gana aktyviai sklinda mažų mažiausiai nuo savaitės pradžios, tačiau būtent trečiadienį jų plitimas gerokai suintensyvėjo.

"Pasiteiravimų šiuo klausimu iš klientų gauname jau nuo pirmadienio, bet nuo trečiadienio jų itin padaugėjo, – patikslino banko Komunikacijos departamento darbuotojas. – Dar nesame nustatę šių gandų šaltinio ir nustatyti jį yra sudėtinga, tačiau manome, kad tai padarys policija ir teisėsauga."

Paklaustas, ar dėl melagingos informacijos skleidimo banko atstovai jau kreipėsi į atsakingas institucijas, S.Abraškevičius atsakė, kad šiuo metu dar nesurinkta pakankamai medžiagos oficialiam kreipimuisi, bet vos bus paruošti visi reikalingi dokumentai, kreipimasis būtinai bus įvykdytas.

Banko atstovas papasakojo, kad klientų užplūstuose skyriuose darbuotojai stengiasi išaiškinti klientams sklindančių gandų nepagrįstumą.

"Gandus galima paneigti tik paprasta, aiškia kalba. Galiu pasakyti, kad tos paskalas skleidžiančios žinutės, kurias mes matėme, negeros nei gramatiškai, nei logiškai. Todėl reikia daryti prielaidą, kad tai yra arba kieno nors piktas pokštas, arba bandymai vienaip ar kitaip paveikti mūsų klientus", – apibendrino S.Abraškevičius.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų