Pereiti į pagrindinį turinį

Gėrimai varžosi "milijonierių" sąraše

2008-10-02 09:00

Alkoholio pramonės žurnalas "Drinks International" kasmet skelbia vadinamuosius milijonierių sąrašus – eiles stipriųjų gėrimų prekės ženklų, kurių pardavimas didžiausias ir auga greičiausiai. Į "milijonierių klubą" patenka tik tie prekių ženklai, kurių per metus parduodama daugiau kaip milijonas pakuočių po 9 l. Tarp laimingųjų pateko ir lietuvių prekės ženklas.

Iš viso šiemet į sąrašus įtraukti 159 prekės ženklai, o jų bendras parduotų 9 l pakuočių skaičius siekia 665 mln. "Drinks International" atkreipė dėmesį, kad didieji tarptautiniai prekių ženklai, nepaisant pastangų skverbtis į naujas rinkas, augo lėčiau nei vietos.
Degtinių kategorijoje šiemet varžėsi 37 gaminiai. Šios grupės praėjusiais metais augo ne tik pardavimas, bet ir geografija – sąraše atsirado degtinė iš Indijos "White Mischief". Populiariausių prekės ženklų penketukas nesiskiria nuo praeitų metų. Absoliutus lyderis liko "Smirnoff". Po jo – "Absolut", "Khortytsa", "Nemiroff" ir "Zelenaya Marka". "Smirnoff" taip pat užima pirmą vietą tarptautinių prekės ženklų trisdešimtuke.

Tarp greičiausiai augančių degtinės prekės ženklų yra ir vienintelis lietuviškas pavadinimas – bendrovės "Stumbras" gaminama "Originali lietuviška". Ji šiame sąraše užima septintą vietą. Palyginti su praeitais metais, "Originali lietuviška" nukrito per dvi pozicijas.

Viskio rinkoje dominuoja prekės ženklai ne iš Škotijos ar Airijos, o iš Indijos. Romo kategorijoje lyderis išlieka "Bacardi". Šis gėrimas pradėtas gaminti 1862 m. Kuboje, bet vėliau jo gamyba perkelta į Bahamus. Brendžio kategorijos lyderis – taip pat indų prekės ženklas "McDowell's No. 1".

Prestižiniame sąraše yra ir gėrimų iš Rusijos. Rinka šioje šalyje milžiniška, tačiau prekės ženklai nuolatos keičiasi. Jau kurį laiką savo pozicijas išlaiko tik "Russian Standard". Tačiau ne dėl pardavimo gimtinėje, o užsienyje.

Leidinio apžvalgininkai prognozuoja, kad stipriųjų gėrimų rinka iki 2012 m. turėtų augti apie 2,1 proc. per metus. Ateityje "milijonierių klube" turėtų atsirasti daugiau prekės ženklų iš Indijos ir Kinijos, mat šiose šalyse stipriųjų gėrimų rinka auga itin greitai.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų