„Lietuvos geležinkeliai" apžiūrėti geležinkelio ruožo pakvietė visas įmones, užsiregistravusias Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje. Įmonių atstovai automotrise važiavo nuo Kauno iki Palemono ir patys galėjo įvertinti jų laukiančių darbų mastą. Rangovų šiame ruože laukia rimtas iššūkis – ilgiausias ir vienas seniausių Europoje Kauno geležinkelio tunelis.
Anot laikinai pareigas einančio „Lietuvos geležinkelių" infrastruktūros direkcijos direktoriaus Karolio Sankovskio, tokia apžiūra būsimų darbų vietoje įmonėms padės geriau įvertinti savo pajėgumus ir apsispręsti dėl dalyvavimo konkurse. Paraiškas dalyvauti konkurse įmonės gali pateikti iki rugpjūčio 10 dienos.
Nutiesus europinę geležinkelio vėžę nuo Kauno iki Palemono, Kauno intermodalinis terminalas (KIT) Palemone bus sujungtas su „Rail Balticos" geležinkeliu ir tuo pačiu integruotas į Europos geležinkelio tinklus. Taigi KIT taps labai svarbiu centru logistikos grandinėje, kuriame bus galima aptarnauti krovinius, vežamus skirtingo standarto geležinkelio vėže tiek Šiaurės-Pietų, tiek Vakarų-Rytų kryptimis.
Kaunas-Palemonas ruožas yra sudėtinė „Rail Balticos" projekto dalis, kurio tikslas – atnaujinti tiesioginį Baltijos valstybių susisiekimą moderniu europinio standarto geležinkeliu su Europos Sąjungos šalimis. „Rail Baltica" – tai vienas didžiausių infrastrūktūros projektų Baltijos valstybėse per pastarąjį šimtmetį.
„Rail Balticos" geležinkelį nuo Kauno iki Talino planuojama nutiesti iki 2026 metų. Viso projekto įgyvendinimas kainuos apie 5,8 mlrd. eurų. Projekto socialinė ekonominė nauda viršys 16 mlrd. eurų.
Naujausi komentarai