Taip, anot prekybininkų atstovų, nutiko ir šiemet – „Citadele“ banko mokėjimų sprendimo „Klix“ duomenimis, skaičiuojama, kad pardavimai elektroninėse parduotuvėse „Juodojo penktadienio“ savaitę išaugo 2–3 kartus.
Skelbiama, jog „Klix“ turimi duomenys apie didžiųjų elektroninių prekių pardavėjus rodo, kad iškart po „Juodojo penktadienio“ pardavimai krenta ir šiek tiek atsigauna prieš pat Kalėdas, kai žmonės greičiausiai ieško paskutinės minutės dovanų, teigia banko atstovai. Po Kalėdų pardavimai vėl šiek tiek nukrenta, skelbiama pranešime.
Tendencijas patvirtina ir elektroninę parduotuvę Senukai.lt valdančios įmonės „Kesko Senukai Digital“ duomenys. Kaip praneša „Citadele“ bankas, kasmet didžiųjų lapkričio išpardavimų metu išauga tiek parduotuvių lankytojų, tiek užsakymų skaičius.
Naujausi komentarai