Quantcast

Italijos teismas sustabdė sprendimą dėl „Wizz Air“ bagažo politikos

Skrydžių bendrovė „Wizz Air“ palankiai vertina Italijos teismo sprendimą, kuris, kaip ir prieš tai buvęs sprendimas, leidžia bendrovei tęsti dabartinę bagažo politiką, skelbiama bendrovės išplatintame pranešime.

class="txt12 lh17">
Naujuoju sprendimu teismas sustabdė Italijos konkurencijos institucijos įsakymą, kuris bendrovę įpareigojo sustabdyti vykdomą bagažo politiką ir sumokėti 1 mln. eurų baudą.

Nuo lapkričio 1 dienos įsigaliojusi „Wizz Air“ bagažo politika užtikrina, kad visi keleiviai į orlaivio saloną su savimi gali pasiimti vieną rankinio bagažo krepšį visų bendrovės skrydžių metu. Ši bagažo politika, atsižvelgiant į individualius keleivių pageidavimus, suteikia galimybę taip pat pasirinkti iš daugiau nei 50 skirtingų mokamų variacijų keliaujant.

Pagal pranešimą, „Wizz Air“ tiki, kad šis tikslingas požiūris į bagažo politiką prisidės prie patogesnio ir greitesnio keleivių įlaipinimo, geresnės klientų patirties keliaujant ir kartu sustiprins bendrovės išvykimo laiko efektyvumą. Būdami dar labiau įsitikinę, kad rankinio bagažo krepšys tilps į orlaivio saloną, ir turėdami naują, platesnį bagažo dydžio ir svorio pasirinkimą dabar keleiviai esą turi plačias galimybes pasirinkti iš įvairių kombinacijų pasirinkimų.

Kaip ELTA jau rašė, Seimo narys Arvydas Anušauskas taip pat kreipėsi į Konkurencijos tarybos pirmininką, prašydamas atsakyti į keletą klausimų dėl skrydžių bendrovių.

Lapkričio 1 d. skrydžių bendrovės „Ryanair“ ir „Wizz Air“ pradėjo taikyti naujas bagažo taisykles. Keleiviai į lėktuvo saloną galės pasiimti tik vieną mažą asmeninį krepšį, kuris tilptų po sėdyne priešais.

„Italijoje tokie bagažo taisyklių pakeitimai jau susilaukė tyrimų dėl nesąžiningos skrydžių bendrovių bagažo politikos, manoma, kad bendrovės taip apgaudinėja skrydžių bilietų pirkėjus, mat bagažas nebeįtraukiamas į bilieto kainą ir norintiems pasiimti didesnį rankinio bagažo vienetą teks papildomai susimokėti“, - kreipimesi į Konkurencijos tarybos pirmininką rašo A. Anušauskas.

Seimo narys klausė, kaip šią situaciją vertina Konkurencijos taryba? Ar yra galimybė ginti vartotojų interesus? Ar tokiu būdu konkuruojančių skrydžių bendrovių naujos bagažo taisyklės neiškreipia rinkos? Ar nėra bendrovių kartelinio susitarimo požymių šiuo klausimu? Ar bendrovės, kurios dominuoja tam tikrame pervežimų segmente, neturėtų rankinio bagažo įtraukti į bilietų kainas?

Seimo nario A. Anušausko nuomone, Lietuvos gyventojai dažnai naudojasi pigių skrydžių bendrovių paslaugomis, todėl atsakymai į šiuos klausimus jiems yra labai aktualūs.

Parlamentaras iš tarybos sulaukė atsakymo, kad informacijos dėl galimo piktnaudžiavimo ji neturi.

 


NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių