„Jau dabar matome, kad per tą patį laikotarpį atidarome 30 proc. daugiau elektroninių parduotuvių nei įprastai, o jų pardavimai pastarosiomis savaitėmis išaugo apie 1,5 karto. Ir klausimų apie „Paysera“ įskiepio įsidiegimą savo elektroninėje parduotuvėje sulaukiame kelis kartus daugiau nei prieš visuotinio karantino laikotarpį“, – įmonės pranešime sako „Paysera LT“ generalinis direktorius Vytenis Morkūnas.
Pastebimos tendencijos, kad didelė dalis naujų internetinių parduotuvių koncentruojasi į higienos prekių pardavimus bei prekių pristatymą į namus (maisto, daiktų ir net stipriųjų gėrimų).
Karantino laikotarpiu šalies piliečiams draudžiama išvykti iš šalies, uždarytos parduotuvės (išskyrus maisto ir vaistines) bei kavinės. Taip pat draudžiami žmonių susibūrimai, neveikia šalies švietimo, ugdymo įstaigos, gyventojams rekomenduojama dirbti iš namų, primena ELTA.
Naujausi komentarai