„Tai neatitinka mūsų interesų, matome ir verslo diskriminaciją. Tai neprisideda prie Europos Komisijos siekio kalbant apie žaliąją ekonomiką. Vilkikų važinėjimas į registracijos vietą tikrai prie to neprisidėtų. Lietuva dar su keliomis valstybėmis sąjungininkėmis kreipsimės į atitinkamą teismą, jau yra suburta valstybių, kurios turi bendras pozicijas. Apsitarsime ir, matyt, bus kreipimasis į teismą“, – žurnalistams teigė S. Skvernelis.
Trečiadienį Europos Parlamento plenarinėje sesijoje bus balsuojama dėl Mobilumo paketo.
Mobilumo paketą sudaro 3 dokumentai – reglamentas, kuriuo nustatomas patekimas į krovinių vežimo kelių transportu rinką, reglamentas dėl vairuotojų maksimalios darbo trukmės ir minimalaus poilsio laiko ir direktyva, kuria peržiūrimi vykdymo užtikrinimo reikalavimai ir nustatomos vairuotojų komandiravimo taisyklės.
Daugelis Mobilumo pakete įtvirtintų nuostatų, išskyrus taisykles dėl vairavimo trukmės, galėtų būti pradėtos taikyti anksčiausiai praėjus 18 mėnesių po teisės aktų įsigaliojimo, jei Europos Parlamentas nenuspręs kitaip.
Naujausi komentarai