Natūralu, kad pirmieji jų dažnai iškeliauja į giminių ar artimiausių bičiulių namus kaip dovanos ar prisiminimus saugantis dekoras, tačiau aktyviai užsiimant bet kokia veikla neišvengiamai ima kilti mintis apie prekybą. Saugus ir daug investicijų nereikalaujantis sprendimas tokiu atveju – rankdarbių pardavimas socialiniuose tinkluose, tačiau svarbu atminti, kad imantis verslo medijose svarbu ne tik sėkmingai parduoti. Svarbų vaidmenį čia atlieka ir komunikacija, informacijos pateikimas ir, be abejo, vaizdinis turinys, kone labiausiai pritraukiantis ir sudominantis potencialų klientą.
Pirmiausia – prekės įvaizdis
Be abejo, kone labiausiai dėmesį socialiniuose tinkluose pritraukia vaizdinė medžiaga. Estetiškos, stilingos nuotraukos, įdomūs vaizdo įrašai ar kitu netikėtu formatu pateikiama informacija neabejotinai pritraukia net ir naują klientą, tačiau nemažiau svarbu už originalumą ir pačių nuotraukų bei vaizdo įrašų kokybė. Savo rankdarbius galite pristatyti ir kiekvieną detalę atskleidžiančiais 360 laipsnių vaizdo įrašais. Tai puikus sprendimas keramikos dirbiniams, mezginiams, šiaudiniams sodams bei kitiems erdviniams kūriniams, kuriuos apžiūrint atsiskleidžia skirtingos pusės. Toks vaizdinis turinys sumažina internetinės ir įprastos fizinės gaminio apžiūros atotrūkį, tad dėl sumažėjusios produkcijos grąžinimo rizikos laimi tiek pirkėjas, tiek pardavėjas. Profesionalų rankdarbių fotografavimą galite užsisakyti apsilankę Foto verslui internetiniame puslapyje – čia neabejotinai rasite patraukliausią prekės atvaizdavimo sprendimą jūsų kuriamiems rankdarbiams.
Komunikacija – ne tik ryšys su klientu
Kitas svarbus ėjimas prekiaujant rankdarbiais socialinėje erdvėje – komunikacija. Dauguma pradedančiųjų verslininkų sutelkia dėmesį į tiesioginį susirašinėjimą su klientu, tačiau derėtų nepamiršti, kad jūsų profilyje kuriama komunikacija taip pat turi svarios įtakos jūsų verslo sėkmei. Patartina pasirinkti vieną konkretesnę bendravimo su auditorija strategija. Galite išbandyti pačias įvairiausias metodikas, tačiau pradėkite nuo vienpusės komunikacijos – aprašykite savo rankdarbius, komunikuokite apie kūrybinį procesą, dalinkitės įžvalgomis, cituokite mėgstamų rašytojų ištraukas, atitinkančias jūsų rankdarbių stilių ar pan. Vėliau, kuomet jau turėsite jus sekančią auditoriją, galite išmėginti ir klausimo – atsakymo variantą, kai užduodant tam tikrą klausimą, tikimąsi klientų reakcijos komentaruose. Tiesa, laikas nuo laiko galite ir paeksperimentuoti – vietoje įprasto įrašo, pasidalinkite tik vaizdine medžiaga, o vietoje komentaro naudokite jausmaženklius arba įtalpinkite jus žavinčios dainos nuorodą. Tokiu būdu galėsite stebėti, kaip skirtingai auditorija reaguoja į jūsų įrašus ir kur kas lengviau pasirinksite jums tinkamiausią strategiją.
Lengvai pasiekiama ir aiški informacija – svarbi pardavimo dalis
Prekiaujant socialiniuose tinkluose labai svarbų vaidmenį atlieka ir kokybiškai parengtas, lengvai pasiekiamas ir klientui lengvai suprantamas profilis. Pirmiausia pasirūpinkite vizualiniais elementais – profilio ir viršelio nuotrauka. Pagalvokite – ar užsuktumėte apsipirkti puslapyje, kurį reprezentuoja tik pilka ikonėlė? Verčiau parodykite žmonėms savo kūrybinio proceso etapus ar jau baigtus darbus. Galutinis rezultatas visada atrodo patraukliai ir džiuginančiai, tad nevenkite pasinaudoti galimybe demonstruoti keletą skirtingų skaidrių, atspindinčių jūsų hobius.
Verslo profilyje taip pat svarbu tinkamai nurodyti ir informacinius elementus. Numatykite konkrečias darbo valandas, nurodykite adresą, telefono numerį ar elektroninio pašto adresą, kuriuo klientai galėtų susisiekti jiems patogiu metu. Jaukumo ir patrauklumo profiliui neabejotinai suteiks net ir nedidelis aprašymas – galite trumpai aprašyti kūrybinį procesą ar savo darbo principus, kurie gali būti lemiami siekiant pritraukti susidomėjimo nestokojančią auditoriją.
Naujausi komentarai