"Prasidės išorinio kanalo tvarkymo darbai, pasukant šiaurinį molą kitu kampu. Tai leis konkuruoti pasauliniu mastu, nes mūsų tikslas - priimti visus didžiausius laivus, kokie tik gali įplaukti į Baltijos jūrą. Jei galime konkuruoti su kitais uostais, turėdami šiek tiek prastesnę infrastruktūrą, tai ją patobulinę perspektyvoje, maždaug 2025 metais, galėtume pasiekti 70-80 mln. tonų apyvartą per metus", – sakė Klaipėdos uosto direkcijos vadovas Arvydas Vaitkus.
Pagal strateginį ketverių metų Klaipėdos uosto planą numatoma investuoti 405 mln. eurų, iš jų 2017 metais - 36,6 mln. eurų, 2018 metais – 170 mln. eurų.
Uosto direkcijos Ekonomikos ir finansų direktoriaus Martyno Armonaičio teigimu, šiemet uosto pelnas bus rekordinis – maždaug 31 mln. eurų.
Visoje rytinės Baltijos pakrantėje, įskaitant Rusijos uostus, Klaipėda pagal krovos didėjimo spartą (10 mėnesių duomenimis) nusileidžia tik Leningrado srities uostui Primorskui, o tarp Baltijos šalių uostų lyderio poziciją išlaiko nuo metų pradžios.
Naujausi komentarai