Didžiausias augimo stabdis buvo socialinės medijos ir turinio rinkodaros projektai, kurių dalis išsprūdo iš komunikacijos agentūrų rankų, rašo „Verslo žinios“.
Bendra Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) narių apyvarta 2015 metais buvo 13,15 mln. eurų, arba 15 proc. didesnė nei 2014 metais tiek pat anuomet augo ir šių įmonių tiesioginės pajamos.
„Tai buvo didžiausias augimas per pastarąjį dešimtmetį po krizės. Tad natūralu, kad po sėkmingų metų, žengdami į 2016 metus, buvome nusiteikę itin pozityviai, tačiau iš tiesų praėjusieji ne vienai šio sektoriaus įmonei, deja, buvo prastesni. Kad per 2016 m. neaugo, pripažino net 63,6 proc. apklaustųjų, o per praėjusių metų pradžioje darytą apklausą panaši dalis (62 proc.) vylėsi didinti apimtį“, -teigė RSVA tarybos pirmininkė Romualda Stonkutė.
Naujausi komentarai