Vairuotojai teigia, kad degalinėse į panašią situaciją patenka dažnai.
„Atvykus klientei į degalinę, kuro kaina tuo metu buvo vienokia, tuo atveju, aukštesnė. Klientei pradėjus pilti degalus ta kaina buvo užfiksuota, nes transakcija fiksuoja kainą pylimo pradžios metu. Tačiau po pylimo kaina buvo pakeista į mažesnę. Todėl galbūt klientei tas atvejis buvo nemalonus potyris, tačiau norėčiau pastebėti, kad būna ir atvirkštinių atvejų“, – sako Rokas Laurinavičius „Cirkle K“ degalų kategorijos vadovas.
Degalinė vairuotojai kainų skirtumą atlygino.
Lietuviškų degalinių sąjunga sako, kad degalinė įstatymų nepažeidė, tačiau klientas visada turi būti teisus. Kad degalinę įstatymų nepažeidė tvirtina ir vartotojų teisių gynėjai.
Naujausi komentarai