Taip pat pažymima, kad žmonės apskritai tapo racionalesni, labiau seka akcijas, pagal jas planuoja savo pirkinius.
Pasak prekybos tinklo "Maxima" Pirkimų departamento direktoriaus Mariaus Tilmanto, akcijos ir kitos įvairios nuolaidos visada buvo aktualu, tačiau šiuo metu net 82 proc. pirkėjų nurodo, kad jiems tai yra itin svarbu.
"Akcinių prekių pasirinkimą esame išplėtę su antiinfliacine kampanija "Kainų kaina", kurią pradėjome dar vasaros pabaigoje. Šios kampanijos naujovė yra tai, kad būtiniausius kasdienio vartojimo maisto produktus ir kitas buities prekes visam mėnesiui užtikriname už ypač mažą kainą. Tai leidžia žmonėms planuoti savo pirkinius", – teigė M.Tilmantas.
Šiuo metu druskos pirkimas yra stabilizavęsis.
Skaičiuojama, kad prekių, įtrauktų į "Kainų kaina" krepšelį, pardavimai yra išaugę beveik dvigubai, o tai tik patvirtina, kad nuolaidos ir kiti geros kainos pasiūlymai yra svarbūs pirkėjams ir sudaro galimybę sutaupyti.
Žadama ir toliau ieškoti būdų, kad pirkėjams būtų pasiūlyta kuo geresnė kaina.
Nuo pirmųjų karo Ukrainoje dienų iš uostamiesčio parduotuvių lentynų buvo iššluota druska. Žmonėms stigo ne tik ukrainietiškos, bet ir kitokios rūšies druskos.
Nustoję pirkti druską, žmonės labiau pirko aliejų, actą. Šiuo metu situacija jau yra stabili.
"Atsisakius baltarusiškos produkcijos ir dėl karo sustojus akmens druskos iš Ukrainos tiekimui, buvome praradę apie 70 proc. asortimente turėtos druskos, tačiau gana greitai pavyko surasti naujų druskos tiekėjų. Šiuo metu druskos pirkimas yra stabilizavęsis. Prekių, kurių pardavimai pastaruoju metu būtų žymiai išaugę ar sumažėję, nepastebime", – informavo Pirkimų departamento direktorius.
Naujausi komentarai