Pereiti į pagrindinį turinį

Mobiliojo ryšio operatorių karas: kas laimės?

2013-12-03 16:00
Valdo Kopūsto/Delfi nuotr.

"Bitės" atstovai tikina, kad reklamų karas – tai būdas išjudinti rinkos sektorių, kuriame "Tele2" iki šiol neturėjo konkurentų. Tačiau "Tele2" neplanuoja užleisti vietos.

Įstatymų nepažeidžia?

"Bitės" rinkodaros direktorius Pranas Kuisys tikino, kad "Bitė", rengdama "LABAS kontrakto" reklamas, laikosi griežtų reikalavimų, taikomų lyginamajai reklamai, todėl reklama su Sauliumi Poška jokių įstatymų nepažeidžia.

"Lyginamoji reklama Lietuvoje leidžiama. Ji yra vienas iš reklamos būdų, kuris ypač skatina konkurenciją", – sakė P.Kuisys.

Jo teigimu, buvo pasirinkta tokia reklamos forma, nes "LABAS kontraktas" siūlo alternatyvą tiems "Tele2" klientams, kurie naudoja mažiau paslaugų ir didžiausią dėmesį kreipia į jų kainą.
"Mūsų tikslas – pranešti, kad "LABAS kontraktas" yra pigiausia abonementinė paslauga. Taigi, šiek tiek šaržuodami "Tele2" reklamas greitai ir aiškiai parodome, į ką orientuotos "LABAS kontrakto" paslaugos, skatiname "Tele2" aktyviau konkuruoti tame sektoriuje, kuriame iki šiol klientai neturėjo didelio pasirinkimo", – situaciją aiškino pašnekovas.

Kainos – ne tokios mažos

Pašnekovas tikino, kad "Tele2" buvo pasirinkta dėl savo teikiamų paslaugų. Esą skirtinguose sektoriuose įmonė konkuruoja su skirtingomis įmonėmis. Verslo sektoriuje P.Kuisys didesniu konkurentu "Bitei" laiko "Omnitel" tinklą.

"Tarp mažai vartojančių privačių klientų ilgą laiką iš tiesų "Tele2" dominavo ir nebuvo rimtos konkurencijos. Tiesą sakant, ten net kainos nebuvo labai mažos, o daugiau tik kuriamas mažų kainų įspūdis masinėmis reklamomis", – padėtį rinkoje komentavo P.Kuisys ir pridūrė, kad dėl tokios situacijos pagrindiniu konkurentu šiame rinkos srityje ir tapo "Tele2".

Rinkodaros direktoriaus teigimu, "LABAS kontraktas" jau dabar skaičiuoja turįs apie 20 tūkst. vartotojų ir visi jie yra atėję iš "Tele2". Remdamasis "Spinter" atliktu tyrimu P.Kuisys sakė, kad 80 proc. šių žmonių sutaupė.

"Tai patvirtina, kad tarp žmonių, naudojančių nedaug paslaugų, iki šiol populiariausias buvo "Tele2", nebuvo rimtos konkurencijos, o kainos nebuvo jau tokios ir mažos. "LABAS kontraktas" ėmė keisti situaciją", – įvertino pašnekovas.

Nežada pasiduoti

"Tele2" korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims Andrius Baranauskas tikino, kad "Tele2" visuomet išsiskyrė kaip pigiausias paslaugas teikiantis mobiliojo ryšio operatorius ir neplanuoja šios pozicijos užleisti.

"Remiantis daugkartinėmis gyventojų apklausomis, 60 proc. Lietuvos gyventojų šiandien sako, kad "Tele2" yra geriausia kaina. Be to, mes taip pat siūlome ir labai aukštą kokybę", – sakė A.Baranauskas.

Jis pateikė pavyzdį, kad pirkdami bet kokį daiktą, kad ir batus, žmonės pirmiausia kreipia dėmesį į kokybę ir kainą, todėl būtent gero kainos ir kokybės santykio siekia jų bendrovė.

Be to, pašnekovas atkreipė dėmesį, kad į skraidančius "LABAS kontrakto" reklaminius stendus, kurie šalia "Tele2" reklamos "Jau yra!" skelbė "Jau yra... Dar geriau!", buvo greitai sureaguota. "Tele2" reklamos buvo iš karto nuluptos ir jau tą patį vakarą ten atsirado reklamos, siūlančios tą patį planą už žemesnę kainą.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų