Apsispręsta, kuriose šalyse Lietuva kitąmet vykdys aktyviausią turizmo rinkodarą - prioritetinių rinkų sąraše nebeliko Rusijos ir Lenkijos - jų vietą užims Norvegija ir Prancūzija. Be to, ketinama steigti Lietuvos turizmo atstovybes užsienyje, taip pat ir tolimojoje Japonijoje bei JAV, rašo "Verslo žinios".
Valstybinio turizmo departamento (VTD) Turizmo plėtros skyriaus vedėja Rasuolė Andrulienė, sako, kad 60 proc. visų Lietuvos sulaukiamų turistų sudaro keliautojai iš kaimynių Lenkijos, Latvijos, Estijos, Baltarusijos ir Rusijos, o rusai ir baltarusiai, kurių srautai toliau mažėja, vis dar suneša net 37 proc. visų turizmo pajamų.
"Tad vienas svarbiausių Lietuvos turizmo rinkodaros tikslų artimiausiais metais - diversifikuoti turizmo rinkas, mažinant priklausomybę nuo krintančių rinkų - Rusijos ir Baltarusijos, taip pat nuo šalių kaimynių", - aiškino ji. Anot jos, skatinamas vietos turizmas bei siekiama Lietuvą reklamuoti perspektyviose rinkose.
Naujausi komentarai