Pereiti į pagrindinį turinį

Lietuviai dažniau dovanų ieško internete, o perka parduotuvėse

2012-12-13 23:33
Lietuviai dažniau dovanų ieško internete, o perka parduotuvėse
Lietuviai dažniau dovanų ieško internete, o perka parduotuvėse / Shutterstock nuotr.

Didžioji dauguma 15-50 metų gyventojų pradeda galvoti apie kalėdines dovanas ir jas pirkti gruodžio viduryje. Šiuo metų laiku pradeda galvoti maždaug trečdalis, o perka – beveik kas antras (46,8 proc.). 70 proc. ketina ieškoti dovanų prekybos vietose, tačiau maždaug kas antras pasidairys internete. Tokias tendencijas rodo gyventojų apklausa.

Populiariausi kanalai, kuriuose žmonės ieško informacijos apie kalėdines dovanas, yra interneto parduotuvės ir prekybos centrų prekių katalogai. Juose renkasi kas antras – atitinkamai 49,7 proc. ir 48,5 proc. Maždaug trečdalis ieško dovanų idėjų nuolaidų kuponų portaluose, naršo internete naudodamiesi paieškų sistemomis arba tariasi su draugais ir pažįstamais. Beveik penktadalis patikrina gamintojų internetines svetaines. Dar mažiau respondentų semiasi idėjų iš žurnalų, reklamos el. paštu, televizijos, „Facebook“ tinklo, radijo.

„Svarbu tai, kad dauguma ieško dovanų idėjų įvairiuose informacijos šaltiniuose. Net jei didžioji dalis perka parduotuvėse, internetas pirmauja lyginant su kitais šaltiniais, kuriuose žmonės ieško idėjų kalėdinėms dovanoms. Šie duomenys atspindi interneto reikšmę dovanų pirkimo procese ir iliustruoja naują vartotojų elgesį“, – sako Darius Gricius, komunikacijos planavimo agentūros „OMD“ vadovas.

Dauguma respondentų planuoja išleisti pirkiniams tokią pačią sumą kaip ir pernai (apie 64 proc.). Populiariausios perkamos kalėdinės dovanos yra žaislai, maistas (saldumynai, kava), kosmetika, kvepalai, papuošalai, knygos.

Reprezentatyvų Lietuvos gyventojų nuomonės tyrimą šių metų gruodžio 3-10 d. atliko komunikacijos planavimo agentūra „OMD“. Iš viso apklaustas 1141 interneto vartotojas, kurių amžius – nuo 15 iki 50 metų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra