Tyrimo, atlikto prekybos centro „IKI“ užsakymu, duomenimis, šviežias daržoves dažniausiai perka didmiesčių gyventojai ir žmonės, turintys vaikų. Tai, anot ekspertų, parodo, kad daržovių vartojimas auga dėl pasikeitusio gyvenimo būdo ir rūpinantis vaikų sveikata.
Pagrindinis kriterijus, kuriuo vadovaujantis žmonės renkasi daržoves, yra išvaizda, nes ji esą parodo produkto šviežumą ir kokybę. Tuo metu kaina svarbiausia yra vyresnio amžiaus ir žemesnių pajamų žmonėms bei gyvenantiems ne sostinėje. Ekspertai sako, kad daržovės jiems dažniausiai nėra pagrindinė prekė, dėl kurios jie traukia į prekybos centrus.
Taip pat trečdalis gyventojų, rinkdamiesi daržoves, atsižvelgia į jų kilmę – priimtiniausia lietuviška produkcija. Statistikos departamento duomenimis, daržovės pagal suvartojimą yra viena sparčiausiai augančių produktų grupių. Šiuo metu vienas šalies gyventojas vidutiniškai per metus suvartoja apie 100 kilogramų daržovių.
Naujausi komentarai