„Pirkėjai visoje Lietuvoje aktyviai naudojasi kampanijos „Lietuva, ačiū!“ galimybėmis – renkasi vietos gamintojų pagamintus produktus, Lietuvoje užaugintas daržoves, o dalis pinigų automatiškai grįžta į lojalumo korteles –sukauptos lėšos gali būti panaudojamos bet kuriai kitai prekei įsigyti“, – sakė „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.
Prekybos tinklo duomenimis, kiekvieną šių metų mėnesį Parduotuvėse fiksuojama lietuviškų produktų paklausa yra didesnė, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, taigi dalyvaudami lojalumo kampanijoje prekybos tinklo klientai susigrąžina vis daugiau pinigų.
Perkant pieno produktus į lojalumo korteles sugrįžo daugiau negu 2 milijonai, duonos gaminius – 850 tūkst., o lietuviškas daržoves – apie 350 tūkst. pinigų.
Tuo metu iš viso per tris kampanijos „Lietuva, ačiū!“ mėnesius pirkėjams jau sugrįžo beveik 3,3 milijono pinigų, kuriuos galima panaudoti mokant už įvairiausių pirkinių krepšelį.
V. Drulienės teigimu, lietuviškų produktų pardavimų skaičiai nuosekliai auga, o pavasario pradžioje buvo pasiektas savaitės rekordas, kai klientai įsigijo beveik 350 tūkst. lietuviškų pieno produktų, ir tai buvo ketvirtadaliu daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu.
Kaip pažymi prekybos tinklas, iš viso inicijuotoje kampanijoje „Lietuva, ačiū!” dalyvauja apie 1000 lietuviškos kilmės prekių: daugiau kaip 650 pieno produktų, daugiau kaip 200 duonos gaminių bei 60 Lietuvoje užaugintų šviežių daržovių.
Naujausi komentarai