Pereiti į pagrindinį turinį

„Maximos“ juodojo apsipirkimo naktis: pirkėjai reikalauja dar

2009-03-23 20:02
„Maximos“ juodojo apsipirkimo naktis: pirkėjai reikalauja dar
„Maximos“ juodojo apsipirkimo naktis: pirkėjai reikalauja dar / Gedimino Bartuškos nuotr.

Nuslūgus emocijoms po Vilniuje surengtos „Juodojo apsipirkimo nakties“, pirkėjai prekybininkus atakuoja klausimais, kada panašios akcijos bus surengtos kituose miestuose.

Prekybos tinklas paskelbė, kad akcijos, kai iš šeštadienio į sekmadienio „Maxima“ pramoninėms prekėms taikė 40 proc. nuolaidą, rezultatai pateisino lūkesčius.

„Šios akcijos tikslas nebuvo siekti pelno. Norėjome paskatinti vartojimą, pirmiausia – pramoninių prekių sektoriuje, kuris pastaruoju metu beveik merdėjo. Be to, norėjome žmonėms parodyti, kad ne tik Lenkijoje, bet ir Lietuvoje galima įsigyti tų pačių prekių pigiau“, – sakė prekybos tinklo „Maxima“ atstovė ryšiams su visuomene Renata Saulytė.

Tačiau naktį suplūdusi minia gerokai nustebino prekybininkus.
„Buvome apgalvoję kelis scenarijus, tačiau tokio didelio susidomėjimo sulaukti nesitikėjome“, – pripažino R.Saulytė.
Prekybininkai pagal pirkimo kvitus paskaičiavo, kad apsipirkimo akcija pritraukė 7 tūkst. pirkėjų. Per šešias prekybos valandas pardavimo apyvarta siekė 1,5 mln. litų – tai maždaug du kartus didesnis rodiklis nei įprastą darbo dieną.

Pirmiausia iš lentynų dingo brangi, žinomų prekės ženklų produkcija. Ypač sparčiai buvo graibstomi televizoriai, buitinė technika, dviračiai. Nemažai žmonių pirko buitinę chemiją: skalbiamuosius miltelius, ploviklius ir kt.

Susidomėjimo sulaukė ir kosmetika bei asmens higienos prekės.
Kol kas prekybininkai neskuba paskelbti, kuris kitas miestas sulauks panašių juodojo apsipirkimo akcijų.

„Dabar skaičiuosime ir žiūrėsime, kuriuose miestuose verta tokiu būdu paskatinti vartojimą. Dabar sulaukiame nemažai pirkėjų priekaištų, kodėl tokia akcija daroma tik Vilniuje ir kodėl tik vienoje parduotuvėje. Jaučiamės kažkiek pirkėjams įsipareigoję“, - sakė R.Saulytė.

Ji pakartojo, kad per šią akciją pelno atsisakė tik pats prekybos tinklas, o tiekėjai tik turėjo iš anksto parūpinti didesnį prekių kiekį.

„Neigiamų atsiliepimų iš partnerių nesulaukėme. Galbūt kai kurių prekių pirkėjai į akcijos pabaigą nesurado, tačiau lentynos buvo nuolatos papildomos“, - akcentavo pašnekovė.

Prekybininkai net buvo svarstę kelioms valandoms pratęsti akciją, tačiau šių ketinimų atsisakė, kai didžioji pirkėjų banga apie 5 valandą ryto nuslūgo.

„Maximos“ juodoji apsipirkimo naktis“:

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų