Tada ši situacija sukėlė tikriausią skandalą viešojoje erdvėje, milžinišką diskusiją ir pasipiktinimą socialiniuose tinkluose dėl „išpūstų“ maisto produktų ir paslaugų kainų. Šis skandalas sukėlė ir didžiųjų prekybos centrų trijų dienų boikoto akciją, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Iš vienos pusės, pernykštė „kalafiorų revoliucija“ parodė verslui, kad visuomenė gali konsoliduotis ir protestuoti prieš nepagrįstą maisto produktų kainų kilimą, iš kitos pusės, apnuogino problemą – Lietuvoje nėra sistemos, kurioje greitai, nuolat ir patogiai būtų galima stebėti ir palyginti bent jau būtiniausių maisto prekių kainas Lietuvos parduotuvėse.
Žiedinio kopūsto (kalafioro) kainos buvo užfiksuotos balandžio 28 d. atliekant kasmėnesinį „Pigiausių maisto produktų krepšelio“ ir „Žinomų maisto prekinių ženklų“ kainų tyrimą prekybos centruose „Maxima“, „Iki“, „Norfa“, „Rimi“, „Lidl“, „Aibė“, „Prisma“ bei internetinėje parduotuvėje „Barbora“.
Pricer.lt iliustracija
Daugelis parduotuvių kalafioro kainas nurodo už vienetą. Vieneto svoris svyruoja nuo 780 g iki 912 g. Parduotuvėse „Aibė“ ir „Prisma“ kainą nurodoma už 1 kg. „Iki“ ir „Prisma“ prekiauja kalafiorais iš Prancūzijos, „Rimi“ – iš Italijos, „Lidl“ – iš Ispanijos, o „Maxima“ ir „Barbora“ iš Lenkijos.
Naujausi komentarai