Tai antradienio susitikime su „LTG Infra“ vadovybe bei bendrosios Baltijos šalių įmonės „RB Rail AS“ valdybos ir stebėtojų tarybos atstovais pabrėžė susisiekimo viceministras Julijus Glebovas.
Viceministro teigimu, dabartiniame geopolitiniame kontekste itin svarbu didinti europinės geležinkelio vėžės tiesimo tempą atkarpoje tarp Kauno ir Panevėžio, taip pat aktualu kuo greičiau pasiruošti statyboms link sienos su Lenkija.
„Manome, kad vienas iš būdų šiam tikslui pasiekti yra veiklų ir resursų optimizavimas – prioriteto teikimas toms projekto dalims ir atkarpoms, kurios jungia mus su Vakarais ir įgalina traukinių eismą. „Rail Baltica“ taip pat ypač svarbi kariniam mobilumui ir nacionaliniam saugumui. Projektą turime užbaigti iki 2030 metų, tad tikimės, jog atsakingos įmonės imsis visų įmanomų priemonių darbams spartinti“, – pranešime pabrėžė J. Glebovas.
Susitikimas Susisiekimo ministerijoje. Ministerijos archyvo nuotr.
Anot ministerijos, šiuo metu Lietuvoje vyksta 46,3 km „Rail Balticos“ pagrindinės linijos sankasos ir inžinerinių statinių statybos atkarpoje nuo Kauno iki Panevėžio. Planuojama, kad statybos darbai šių metų pabaigoje plėsis iki 114 km ir apims 43 proc. viso pirmojo etapo geležinkelio linijos.
Siekdama užbaigti likusius projektavimo darbus šioje atkarpoje, „LTG Infra“ dar pernai perėmė 78 km ruožo nuo Kauno iki Ramygalos projektavimo sutartį iš bendrosios Baltijos šalių įmonės „RB Rail“.
Tuo metu ruože nuo sienos su Lenkija iki Jiesios (Kaunas) jau baigtas teritorijų planavimas ir išperkama žemė. Artimiausiu metu rengiamasi pasirašyti šio ruožo projektavimo sutartį.
Naujausi komentarai