Pirmieji finansavimą gaus trys miestai: Kaunas – daugiau nei 4 mln. eurų, Kėdainiai – beveik 8,4 mln. eurų ir Šiauliai – 18,7 mln. eurų, trečiadienį pranešė ministerija.
Susisiekimo ministras Marius Skuodis sako, kad ši investicija į dviračių ir pėsčiųjų takus yra didžiausia iki šiol.
„Šių sprendimų rezultatą visuomenė pajus greitai. Savivaldybės (...) geriausiai žino, kur efektyviausia tiesti naujus pėsčiųjų ir dviračių takus ar atnaujinti morališkai pasenusius, kad sprendimai atneštų didžiausią naudą gyventojams“, – pranešime teigė M. Skuodis.
Šiauliuose nauji takai bus tiesiami pagrindinėse miesto gatvėse: Pramonės, Žemaitės, Vilniaus, Serbentų, Karaliaučiaus ir kitose – iki 2030 metų čia bus įrengta ir rekonstruota beveik 74 km dviračių infrastruktūros.
Kėdainiuose bus nutiesta 11 km naujų takų ar atnaujinta esamų rekonstruojamose gatvėse, pavyzdžiui, Gegučių parke, nuo Vaivorykštės tilto iki J. Basanavičiaus gatvės, taip pat Kauno, Tilto, M. Daukšos, Liaudies, S. Dariaus ir S. Girėno gatvėse bei kitose vietose.
Paramos sulaukė ir Vilnius, Klaipėda, Panevėžys, Alytus, Utena, Mažeikiai, Telšiai, Palanga, Neringa, Birštonas, Druskininkai, Jonava, Marijampolė, Tauragė ir Visaginas.
Šiuo metu Lietuvoje yra apie 3 tūkst. km dviračių takų, iš jų 2 tūkst. km prižiūri „Via Lietuva“, o 1 tūkst. km – visos šalies savivaldybės. Iki 2035 metų planuojama šią infrastruktūrą išplėsti iki 5 tūkst. km.
Naujausi komentarai