Kaip rašo „Verslo žinios“, Susisiekimo ministerija pabrėžia, kad šios nuostatos neliko, nes tokia nenumatyta Europos Parlamento ir Tarybos parengtoje direktyvoje, tuo metu nepatenkinti vežėjai situaciją vadina žingsniu atgal.
„Vežėjai tikrai vertino galimybę atlikti techninę apžiūrą užsienyje. O dirbti be galiojančio techninės apžiūros talono vežėjai negali nė dienos, ir tai nėra susiję su priverstinio išregistravimo rizika“, - sako Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ prezidentas Erlandas Mikėnas ir perspėja, kad sprendimas atsisakyti pripažinti užsienio šalyse atliekamą techninę apžiūrą gali priversti verslininkus registruoti ir įmones, ir transportą užsienio šalyse.
Galimybė atlikti techninę apžiūrą Europos ekonominės erdvės šalyse atsirado prieš beveik dvejus metus. Tuomet buvo nuspręsta, kad techninė apžiūra gali būti atlikta užsienio šalyse, o dokumentai, kuriais prašoma apžiūrą pripažinti, siunčiami į Lietuvos įgaliotas institucijas. Per 2016 metus tokia galimybe pasinaudojo beveik 3,5 tūkst. transporto priemonių.
Naujausi komentarai