Pereiti į pagrindinį turinį

Netvarkingi keliai sunkina javapjūtę

A.Ufarto/BFL nuotr.

Prasidėjus javapjūtei, ūkininkai stengiasi kuo greičiau nukulti javus ir parduoti grūdus. Tačiau Šiaulių rajono ūkininkams trukdo prastai tvarkomi keliai, kuriais į supirktuves ir elevatorius gabenamas derlius.

Būrelis Šiaulių rajono ūkininkų ir verslininkų sako nerandantys kalbos su kelininkais. Kasmet kelio atkarpa Gruzdžiai–Beržėnai, kuria jie veža grūdus į Joniškyje įsikūrusias supirktuves ir elevatorius, vis prastesnė, nors Joniškio rajone kelias esąs pakenčiamas.

„Kelias yra tiek neprižiūrimas, kad laužom techniką, dėl duobių virsta priekabos, buksuoja. Kelias iš viso yra netinkamas važinėti“, – tvirtina ūkininkas Edas Sasnauskas.

„Man reikia 5 tūkst. tonų grūdų nuvežti. Vyrai sako, kad net ašaros byra vakare, nugaros, stuburai nebelaiko, sako – sėsk, šeimininke, į traktorių ir vairuok“, – pasakoja ūkininkas Rimantas Slavikas.

„Mūsų mašinos nuolat važiuoja iš vieno padalinio į kitą – per savaitę važiuoja daugiau kaip 16 vilkikų, vežančių tiek grybų auginimo terpę, tiek šiaudus, vien grybienos pervežame apie tūkstantį tonų per savaitę. Transportas nuolat laužomas“, – teigia bendrovės „Baltic champs“ rinkodaros vadovas Donatas Dragūnas.

Neseniai įvykusią avariją, kai apvirto rapsus vežęs traktorius, ūkininkai net įamžino. Su prašymais, kad būtų išasfaltuota 8 km atkarpa Gruzdžiai–Beržėnai iki Joniškio rajono ribos, raštus rašė ir Gruzdžių seniūnija, tačiau gauti atsakymai ūkininkams nepalankūs.

„Gauname raštus, kad kelias nėra reikšmingas, didelės lėšos ir neverta asfaltuoti. Bet problema yra didžiulė, jis niekada nėra normaliai sutvarkomas, kad neatsirastų tos baisios duobės. Problema metai iš metų tęsiasi“, – teigia Gruzdžių seniūnės pavaduotoja Gražina Slavikienė.

Kelininkai tikina kelius prižiūrintys ir laiku juos sutvarkantys, o problemų šiame kelyje esą ne daugiau, nei kituose žvyrkeliuose.

„Kelias Joniškis–Linkaičiai–Staneliai–Gruzdžiai yra rajoninės reikšmės ir prižiūrimas pagal trečią priežiūros lygį. Pagal jį privalome suprofiliuoti vieną kartą per mėnesį, tą ir darome. Eismo intensyvumas tame kelyje [vidutiniškai] yra 353 automobiliai per parą, o ten, kur žvyrkelis, – 230 automobilių per parą. Vasaros metu galbūt yra padidėjęs“, – sako Šiaulių kelių tarnybos viršininkas Remigijus Karpavičius.

Ūkininkai sako, kad važiuotų aplinkiniais asfaltuotais keliais, bet tada kelias iki elevatoriaus pailgėtų keletą kartų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų