Laisvalaikio dovanas ir paslaugas su milžiniškomis nuolaidomis per grupinių pirkimų portalus parduodančios įmonės jau skaičiuoja ne tik, kiek joms kainuos suteikti paslaugas, bet ir kiek tai duos pelno, nes palyginti daug kuponų, nors už juos ir sumokėta, taip ir lieka nepanaudoti.
Lietuvoje nėra statistikos, kiek vidutiniškai paslaugų nepanaudojama ir pinigai už jas neatsiimami, bet įvairiais vertinimais, skaičiai svyruoja nuo 5 iki 30 proc., penktadienį rašo „Verslo žinios“.
„Cherry Media“ grupės, Lietuvoje valdančios „grupinis.lt “ ir „beta.lt “ portalus, vadovas Aldas Kirvaitis sako neturintis statistikos, kiek kuponų nepanaudojama, nes paslaugų pardavėjai nelinkę atskleisti šios informacijos.Verslininkai mintis steigti nepanaudotų kuponų prekybos portalą vertina skeptiškai - rinka per maža.
Naujausi komentarai