Šį mazgą sudaro tarptautinė keleivių stotis vakarinėje miesto dalyje bei papildomas miestą kertantis beveik 23 kilometrų ilgio kelio ruožas.
Pasak Panevėžio rajono viešojo intereso gynimo grupės atstovo Tomo Rutkausko, grupė pasisako prieš neracionalų mazgo alternatyvos pasirinkimą, kuris pažeidžia įstatymus, konstitucines nuostatas ir viešąjį interesą.
„Mes matome kitas (projekto sprendinių – BNS) alternatyvas, kurios daug pigesnės, racionalesnės, ekonomiškai pagrįstos ir tikrai būtų priimtinos visuomenei“, – BNS sakė T. Rutkauskas.
Gyventojai baiminasi, kad tiesiant geležinkelį bus nugriauta daugiau nei dvi dešimtys gyvenamųjų namų, nerimaujama dėl kultūros paveldo objekto – siaurojo geležinkelio – likimo.
T. Rutkausko teigimu, Vilniaus miesto savivaldybė išdavė leidimą iki 50 protestuotojų.
Sprendžiant dėl „Rail Baltica“ plėtros Panevėžio regione pernai visuomenei buvo pristatytos trys jos alternatyvos. Pagal du pigesnius 69 mln. eurų ir 73 mln. eurų kainavusius sprendinius buvo numatyta viena šalia Panevėžio einanti vėžė su keleivių stotimi Gustonyse be papildomo ruožo per miestą.
Už vieną iš šių pigesnių alternatyvų pasisako ir Panevėžio rajono gyventojai.
„Rail Baltica“ sujungs Taliną, Pernu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių ir Varšuvą, Lietuvoje šis ruožas tęsis 392 kilometrus. Susisiekimo ministerijos teigimu, visą „Rail Baltica“ projektą sujungiant Baltijos šalis su Europa numatyta užbaigti 2030 metais.
Naujausi komentarai