Pirkėjų įpročiai koreguoja tarptautinės mažmeninės drabužių prekybos bendrovės „Baltika Lietuva“ parduotuvių geografiją. „Baltman“ sugrįžo į pirmosios šio prekės ženklo parduotuvės Vilniuje patalpas A.Vienuolio g. 4, kuriose įsikūrė prieš 14 metų.
„Nors „Baltman“ parduotuvė prieš kelerius metus buvo iškelta į Gedimino pr. esančias patalpas, klientai grįždavo į jiems įprastą vietą. Vyrams svarbus patogumas, kurį užtikrina šalia esanti automobilių stovėjimo aikštelė, todėl nuo šiol „Baltman“ kolekcijos drabužius ir vėl bus galima rasti Vienuolio g. esančioje „Monton“ parduotuvėje“, – sakė bendrovės „Baltika Lietuva“ direktorė Viktorija Krolytė.
Buvusiose „Baltman“ parduotuvės patalpose Gedimino pr. 5 penktadienį duris atvėrė kita įmonės parduotuvė „Mosaic“, prekiaujanti moteriškais biuro drabužiais. Ši parduotuvė kaimynyste dalijasi su moteriškų drabužių prekės ženklu „Ivo Nikkolo“, taip pat valdomu bendrovės „Baltika Lietuva“.
„Pietų bei pavakario metu Gedimino pr. esančių parduotuvių prekyba suaktyvėja. Valstybinių įstaigų ir biurų apsupta „Mosaic“ parduotuvė siūlo elegantiškus, klasikinius ir jaunatviškus biuro drabužius visoms užimtoms moterims, kurios tik pietų metu ar po darbo gali skirti minutėlę susipažinti su mados naujienomis“, – aiškino V.Krolytė.
Šiuo metu Lietuvoje veikia 13 „Mosaic“, 12 „Monton“, 7 „Baltman“ ir 3 „Ivo Nikkolo“ parduotuvės. Lietuva išlieka didžiausia bendrovės „Baltika Group“ rinka. Į šalies rinką bendrovė įžengė 1993 metais, Kaune atidarydama pirmąją „Baltman“ parduotuvę. Lietuva buvo pirmoji Estijos kapitalo bendrovės „Baltika Group“ užsienio rinka.
Šiuo metu „Baltika Grоup“ priklauso 135 parduotuvių tinklas Lietuvoje, Estijoje, Latvijoje, Lenkijoje, Čekijoje, Ukrainoje ir Rusijoje.
Naujausi komentarai