Darbų metu numatyta rekonstruoti kelio atkarpą šalia Lietuvos–Lenkijos sienos, pertvarkant ją į 4 eismo juostų automagistralę, kurioje maksimalus leistinas greitis sieks 130 km/val., o tranzitinio transporto srautai bus atskirti nuo vietinio transporto srauto.
„(...) Dar šiemet iš viso bus nutiestas 12,5 km naujos automagistralės ruožas, kitų metų vasaros pabaigoje baigsime 16 km sudėtingiausio ruožo ties Marijampole darbus, o dar kitais metais planuojame pabaigti paskutiniuosius 12 km. Tuomet visą dėmesį galėsime nukreipti „Via Balticos“ rekonstrukcijai Latvijos link“, – pranešime spaudai cituojamas susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Nurodoma, kad abiejose rekonstruojamo kelio ruožo pusėse taip pat planuojama nutiesti jungiamuosius kelius, kurių bendras ilgis sieks apie 32,5 km. Rekonstruojamame ruože bus įrengtos ir 4 žiedinės sankryžos, 3 tuneliniai pravažiavimai, 2 viadukai, požeminės ir antžeminės perėjos gyvūnams, pasienio užkardos sprendiniai, autobusų sustojimo stotelės su paviljonais, poilsio aikštelė ir kt.
„Magistralėje „Via Baltica“ tarp Marijampolės ir Lietuvos–Lenkijos valstybių sienos šiuo metu vyksta didžiausi Lietuvos nepriklausomybės laikotarpio kelių infrastruktūros statybų darbai, o paskelbtas pirkimas paskutiniam, IV etapui – žingsnis šio istorinio projekto finišo tiesiosios link“, – teigė Kelių direkcijos generalinis direktorius Marius Švaikauskas.
Planuojama, kad po sėkmingai įvykusių viešųjų pirkimų procedūrų, kelio atnaujinimo darbus bus galima pradėti kitų metų pirmoje pusėje.
Naujausi komentarai