„OAG“ tyrimo metu išanalizuota daugiau nei 57 mln. skrydžių, tačiau statistikos organizacija pateikia duomenis tik tų oro linijų, kurių turimi duomenys apima 80 proc. visų įvykdytų skrydžių. Dėl to šiame tyrime negalima rasti tokių oro vežėjų kaip „Ryanair“, kurie patys teigia, jog 2017 m. net 88 proc. jų skrydžių buvo įvykdyti laiku. Anot „OAG“, laiku įvykusiu skrydžiu laikomi tie, kuriuose tikslas pasiekiamas neatsiliekant daugiau kaip 15 minučių nuo grafiko.
Latvijos nacionalinės oro linijos „airBaltic“ pripažintos punktualiausiomis pasaulyje – net 90 proc. jų skrydžių pasiekė tikslą laiku. Antrą vietą užėmė „Hong Kong Airlines“ laiku įvykdžiusios 88,83 proc. skrydžių. Trečioji vieta atiteko „Hawaiian Airlines“, kurios dirbo 87,24 proc. punktualumu.
Deja, tačiau Europoje „airBaltic“ sėkmė labiau panaši į išimtį, nei taisyklę. Vos viena iš didžiųjų Europos oro linijų – „SAS“ – įvykdė daugiau nei 80 proc. savo skrydžių laiku. Jungtinės Karalystės „British Airways“ tenkinosi 78,5 proc., tuo tarpu „Lufthansa“, „Air France“ bei „Turkish Airlines“ įvykdė tik kiek daugiau nei 76 proc. skrydžių laiku.
„Punktualumas yra vienas svarbiausių skrydžio kokybę keleivių mintyse nulemiančių veiksnių. Dėl šios priežasties matyti didžiuosius vežėjus sau leidžiančius tiek vėluoti yra mažų mažiausiai keista. Tokios oro linijos kaip „Lufthansa“, „Turkish Airlines“ bei „Air France“ kartu aptarnauja daugiau nei 250 milijonų keleivių kasmet.
Beveik ketvirtadalis vėluojančių skrydžių reiškia, kad daugiau nei 60 milijonų keleivių turi taikytis prie savo įsipareigojimų nevykdančių skrydžių bendrovių, o tie, kurių skrydis vėlavo daugiau nei 3 val., turi pilna teisę kovoti dėl iki 600 eurų siekiančios skrydžio kompensacijos“, – komentuoja skrydžių kompensavimo bendrovės „SKYCOP“ vadovas Marius Stonkus.
Naujausi komentarai