Pernai reklamos apimtys augo 8,6 proc. Pereiti į pagrindinį turinį

Pernai reklamos apimtys augo 8,6 proc.

2017-01-09 15:20
BNS inf.

Reklamos apimtys Lietuvoje pernai sausį-lapkritį, palyginti su tuo pat laiku užpernai, augo 8,6 procento. 2016 metais augo interneto, lauko video, TV bei reklamos kine, žurnaluose ir radijo eteryje apimtys, skelbia tyrimų bendrovė "Kantar TNS".

Kinijoje uždrausta rodyti reklamą per TV dramas
Kinijoje uždrausta rodyti reklamą per TV dramas / Shutterstock nuotr.

Per vienuolika praėjusių metų mėnesių labiausiai (2,6 karto) išaugo skalbimo priemonių gamintojų išlaidos reklamai. 2,46 karto augo mobiliojo ryšio operatorių reklamos biudžetai, 2,09 proc. - investicijos į pirkėjų lojalumo kortelių reklamą.

"Labiausiai išlaidas reklamai iš visų užsakovų per vienuolika praėjusių metų mėnesių didino vaistų ir maisto papildų gamintojas "Vox Pharmaceutica". Jo reklamos biudžetai per šį laikotarpį išaugo penkis kartus. Tris su puse karto savo reklamos biudžetus padidino draudimo bendrovė "Gjensidige", du kartus - "Benu" vaistinių tinklas", - pranešime teigė teigė "Kantar TNS" Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

Anot jos, ryškiausią šuolį didžiausių Lietuvos reklamos užsakovų sąraše per vienuolika praėjusių metų mėnesių pademonstravo nuo gegužės šalies žiniasklaidoje aktyviai reklamuotis pradėję prekybos tinklas "Lidl". Jis įsiveržė į didžiausių reklamos užsakovų Lietuvoje penketuką.

Labiausiai reklamos biudžetus praėjusių metų sausio-lapkričio mėnesiais mažino smulkiųjų vartojimo kreditų bendrovės. Reklamai per vienuolika 2016-ųjų mėnesių jos išleido 55 proc. mažiau nei per tą patį laikotarpį užpernai. Per šį laikotarpį taip pat ženkliai mažėjo išlaidos valstybės institucijų rengiamų (48 proc.) ir socialinių (31 proc.) projektų reklamai. Labiausiai reklamos biudžetus pernai sausio-lapkričio mėnesiais apkarpė smulkiųjų vartojimo kreditų įmonės "Provident finansai" (64 proc.) ir "Minibank" (51 proc.). Daugiau nei trečdaliu (34 proc.) taip pat mažėjo Lietuvos automobilių kelių direkcijos išlaidos reklamai.

Bendra televizijos reklamos trukmė Lietuvoje paaugo 9,2 proc. Per vienuolika pirmųjų praėjusių metų mėnesių televizijos eteryje iš viso buvo buvo parodyta per 1,6 mln. reklaminių klipų. Spaudos reklamos apimtys pernai smuko 6,1 procento. Reklamos laikraščiuose apimtys sumažėjo 11,9 proc., o ir iš viso sudarė daugiau nei 8,3 mln. kv. centimetrų plotą. Tuo metu žurnaluose reklamos plotas paaugo 3,3 proc. iki 6,1 mln. kv. centimetrų.

Radijo eteryje pernai nuskambėjo 7,2 mln. sekundžių reklamos - 1,2 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį užpernai. Išlaidos reklamjuosčių interneto reklamai per vienuolika 2016 metų mėnesių išaugo 21,1 procento.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas mažėjo 2,5 proc. Vidutiniškai per dieną lauko reklamos stenduose pernai sausio-lapkričio mėnesiais buvo eksponuojama 20,2 tūkst. kv. metrų reklamos. Lauko video reklamos ekranuose buvo parodyta daugiau nei 4,4 mln. sekundžių reklamos - 10,8 proc. daugiau nei 2015 metų tą patį laikotarpį. Ant degalinių degalų pylimosi pistoletų iš viso buvo užklijuota 32,6 tūkst. reklaminių lipdukų - 0,3 proc. daugiau nei 2015 metais.

Vidaus TV reklamos apimtys pernai mažėjo 18,1 proc., o kino reklamos apimtys pernai paaugo 8,2 proc. Iš viso sausio-lapkričio mėnesiais 2016 metais prieš kino filmus buvo parodyta 390 tūkst. reklaminių klipų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra