– „Live Nation Lietuva“, kaip didžiausias Baltijos šalių organizatorius nuo šio renginio įvesti bilieto personalizavimą. Tai yra veiksmingiausias būdas apsaugoti bilietą nuo perpardavimo ir nuo apgaulingo perpardavimo, vienas ar kitas veiksmas yra nelegalūs. Aš manau, kad ir visiems kitiems mūsų renginiams visi bilietai bus personalizuoti. Ant kiekvieno bilieto esamas vardas, pavardė turi sutapti su vardu ir pavarde asmens, kuris realiai eina į renginį.
– Tai atsiranda žmonių, kurie daro versliuką: prisiperka bilietų ir paskui juos brangiau parduoda?
– Taip, šiame aspekte yra du kampai. Pirma, yra kas prisiperka bilietų ir parduoda. Tai nelegalu, nes figūruoja mokesčių klausimas. Antras dalykas, žmonės pardavinėja tą patį bilietą po kelis kartus. Tuomet žmogus, kuris įeina į renginį ne pirmas, tiesiog negali įeiti į renginį, nes kažkas jau nuskanavo tą bilietą.
Visas reportažas – LNK vaizdo įraše:
– Tai galima papulti ir ant sukčių?
– Nėra daug tokių atvejų, bet pasitaiko. Mes visą laiką bendradarbiaujame su policija, žmonės pakankamai dažnai kreipiasi į policiją, kai įvyksta tokie dalykai. Pasitarėme su užsienio kolegomis. Pasirodo, personalizuoti bilietai begalė metų jau galiojo kitose šalyse, prieš du ar tris metus tai įvedė Latvija ir Estija didiesiems renginiams, nuo šių metų tas yra ir Lietuvoje.
– Tai organizatorių pasitarimas buvo ar atlikėjai irgi norėjo, kad taip būtų prekiaujama?
– Šioje vietoje tai atlikėjų pageidavimas prisidėjo ir mes pritarėme. Taip, nes jei norime visais keliais eiti į Europą, kodėl šitoje vietoje turėtume vis dar gyventi sovietų ekonomikoje?
O apie personalizuotus bilietus į lietuvių atlikėjų renginius pasakojo prodiuseris Martynas Tyla.
– Kaip yra su lietuvių atlikėjais, ar į jų koncertus reikėtų personalizuotų bilietų?
– Manau, kad ateityje reikės ir tai yra visiškai suprantama. Personalizacija yra daroma visame pasaulyje, tiems atlikėjams, kurie yra labai populiarūs, į kurių koncertus ir renginius bilietai išperkami per dieną, kelias valandas ar net kelias minutes. Šiai dienai mes Lietuvoje tokių atlikėjų neturime. Visiškai suprantami tokie žingsniai, nes vis dėlto, kai kurie žmonės bando nesąžiningai užsidirbti, nupirkdami iš anksto bilietų ir vėliau juos perparduodami. Personalizacija yra neišvengiama, tai tik laiko klausimas.
– O koks yra perpardavinėtojų mastas, ar daug jų Lietuvoje?
Jei norime visais keliais eiti į Europą, kodėl šitoje vietoje turėtume vis dar gyventi sovietų ekonomikoje?
– Jeigu renginys yra labai populiarus, tokių pavyzdžių yra buvę. Dėl oro, vykstant į Kauną, tą pačią dieną, tarkime, žiemą, snygis, ir norima parduoti bilietus, tai išskirtinis variantas. Bet perpardavinėtojų tikrai yra, būna, mes patys stebime ir matome. Na, o jei labai labai populiarus atlikėjas ir jis per dieną sugeba parduoti 10 tūkst. bilietų, natūralu, kad tokių ir atsiras. Klausimas yra kitoks: kada tai įvyks Lietuvoje? Greitu metu personalizuotų bilietų su Lietuvos atlikėjais nebus, bet ateityje, kokių penkių metų bėgyje, taip.
– O kiek perpardavinėtojai prašo už bilietus?
– Jei bilietas kainuoja šimtą eurų, jei yra didžiulė paklausa, visiškai tikėtina, kad bilieto kaina gali šoktelėti ir iki šimto penkiasdešimt, ir dviejų šimtų eurų. Jei žmonės sutinka mokėti tiek, kodėl gi ne. Bet reikia žinoti, kad perkant bilietą iš perpardavinėtojo, rizikuojama. Pačiam teko neseniai įsigyti bilietą į Harry Styles koncertą, tai teko personalizuoti bilietą.
Naujausi komentarai