Pereiti į pagrindinį turinį

Pirmieji „Smart-ID“ naudotojai privalo atnaujinti savo paskyras

2020-01-28 14:59

Praėjus trejiems metams po to, kai pradėta naudoti „Smart-ID“, pirmiesiems naudotojams privaloma atnaujinti savo „Smart-ID“ paskyras, informuoja „Swedbank“.

Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr. / Pixabay nuotr.

Pranešama, kad „SK ID Solutions“ sudarė galimybę tai atlikti „Smart-ID“ programėlėje. „Smart-ID“ naudotojams apie būtinybę atnaujinti paskyras bus pranešta per programėlę. Tuos, kurie rečiau naudojasi programėle, „SK ID Solutions“ apie būtinus atlikti žingsnius informuos elektroniniu paštu.

„Svarbu nepamiršti, kad ir pranešimų klientams siuntimas, ir paskyros atnaujinimai gali būti sukčių akiratyje, todėl būtina būti budriems. Saugiausias būdas atnaujinti paskyrą – atlikti tai savo iniciatyva naudojantis „Smart-ID“ programėle. Ir jokiu būdu nenaršyti per kieno nors atsiųstas nuorodas – taip išvengsite apgavikų pinklių“, – pranešime cituojamas „SK ID Solutions“ vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas.

Jis atkreipia dėmesį, kad visi, naudojantys „Smart-ID“ programėlės 18 ar aukštesnę versiją, automatiškai per ją bus informuoti, kad atnaujintų savo paskyrą.

Jei paskyra nebus atnaujinta iki jos galiojimo pabaigos, reikės susikurti naują „Smart-ID“ paskyrą, nes senosios nebus galima atnaujinti.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų