Pereiti į pagrindinį turinį

Po Velykų pelną skaičiuoja ne tik kiaušinių pardavėjai

2016-03-30 07:04
DMN inf.
V. Skaraičio / BFL nuotr.

Kol vieni ruošėsi per Velykas sočiai pavalgyti ir pailsėti, kitiems prieššventinis laikotarpis buvo pats darbymetis. Nors gražiausios pavasario šventės neįsivaizduojame be kiaušinių, tačiau svarbi vieta ant šventinio stalo taip pat tenka majonezui ir duonai. Šių produktų gamintojai ne tik skaičiuoja išaugusius pardavimus ir gamybos apimtis, bet ir pastebi, kad pirkėjai vis dažniau dairosi natūralesnių produktų.

Kaip sako vienos moderniausių ir didžiausių pagardų gamybos įmonės UAB „Daumantai LT“ direktorius Robertas Neimontas, įmonės gaminamo majonezo pardavimai Velykų savaitę išaugo daugiau nei du kartus. Prieš šventes iš parduotuvių lentynų sparčiausiai dingo „Daumantų“ majonezai „Alyvuogė“, „Karališkas“ ir „Be E“. Šių majonezų pardavimai, palyginus su įprasta savaite, šoktelėjo daugiau nei tris kartus.

„Jau keletą metų iš eilės matome tendenciją, kad pirkėjai ieško kuo natūralesnių produktų, todėl sparčiai auga tradicinių, riebesnių majonezų pardavimai. Šie majonezai yra skalsūs ir patiekalo pagardinimui užtenka vos kelių šaukštų“, – sako įmonės vadovas.

Gamintojo duomenimis, dalis pirkėjų prieš Velykas taip pat liko ištikimi ir populiariausiam „Daumantai LT“ gaminiui – „Pusriebiam“ majonezui, kuris anot R. Neimonto, prieš šventes įsigyjamas didesnėje taroje, nes naudojamas mišrainėms gaminti. Jo pardavimai, lyginant su įprasta savaite, išaugo daugiau nei 124 proc. 

Lietuvos duonos rinkos lyderė ir didžiausia kepykla Baltijos šalyse „Vilniaus duona“ taip pat skaičiuoja išaugusias gamybos apimtis ir pardavimus. Įmonės duomenimis, vidutiniškai priešvelykiniu laikotarpiu duonos gamybos apimtys išauga apie 13 proc., tačiau šiemet duonos populiarumas buvo dar didesnis nei įprastai – produkcijos gamybos apimtys padidėjo apie 18 proc.

Komercijos direktoriaus Gražvydo Juknos teigimu, prieš didžiąją pavasario šventę labiausiai išaugo sumuštinių duonos (33 proc.), taip pat tamsios ruginės duonos (18 proc.) pardavimai.

„Skrudinimui skirtos sumuštinių duonos populiarėjimą stebime jau ne vienerius metus ir panašu, kad šventės – ne išimtis. Tai puikiai pusryčiams tinkanti duona, todėl natūralu, kad ja pirkėjai mėgavosi ir per šventinius Velykų pusryčius. Taip pat džiaugiamės, kad lietuviai lieka ištikimi tamsiai ruginei duonai, kuriai skirta garbinga vieta ant didžiausių ir svarbiausių švenčių stalo“, – sako G. Jukna.

Didžiausiu pardavimų šuoliu prieš Velykas pasižymėjo „Vilniaus duonos“ gaminama sumuštinių duona su sėklomis „Beatos virtuvė“ (102 proc. augimas), juoda duona su sėklomis „Beatos virtuvė“ (72 proc.), tamsi ruginė „Agotos“ duona (28 proc.), praėjusių metų pabaigoje prekyboje pasirodžiusi 100 proc. ruginė „Bemielė“ duona (26 proc.), „Sostinės“ batonas (48 proc.) ir sumuštinių duona „Toste“ (45 proc.).

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų