Pradėta tiesti europinė vėžė nuo pasienio su Lenkija iki Kauno Pereiti į pagrindinį turinį

Pradėta tiesti europinė vėžė nuo pasienio su Lenkija iki Kauno

Pradėta tiesti europinė vėžė nuo pasienio su Lenkija iki Kauno
Pradėta tiesti europinė vėžė nuo pasienio su Lenkija iki Kauno / A.Ufarto/BFL nuotr.

Startavo „Rail Baltica“ geležinkelio statybos nuo Lenkijos ir Lietuvos sienos iki Kauno. Marijampolėje penktadienį simboliškai pažymėta darbų pradžia.

Tarptautinį geležinkelio infrastruktūros projektą „Rail Baltica“ Lietuvos teritorijoje įgyvendinanti bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ šią vasarą baigė visus viešųjų pirkimų konkursus. Penktadienį daugiau nei 1,3 mlrd. litų kainuosiantis projektas pagaliau prasidėjo.

„Skelbiame darbų pradžią, kada iš tiesų bus pradėti tiesti naujos europinės vėžės kilometrai“, – sakė projekto „Rail Baltica“ vadovas Antanas Zenonas Kaminskas.

Šiuo metu Lietuvos, kaip ir Latvijos bei Estijos, geležinkelių tinklą sudaro rusiško standarto bėgiai, netinkami susisiekimui su Europa. Lietuva kol kas vienintelė turi nedidelį europinio standarto vėžės ruožą nuo valstybės sienos su Lenkija iki Šeštokų, kuris šiuo metu rekonstruojamas.

„Lyginant su kitomis Baltijos šalimis mes esame pirmūnai – nei Latvija, nei Estija neturi nė vieno metro europinio tipo geležinkelio, o štai mes pradedam statybą visos trasos, kuri apims 109 km“, – teigia susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.

Projektą įgyvendins 5 rangovai, kuriems talkins 15 subrangovų.

„Be jokios abejonės, kai vyksta darbai tokiame ilgam ruože, tai darbų  koordinavimas turi būti, nes turi būti atvežtos medžiagos tais pačiais keliais, kuriuose dirba kiti rangovai. Turi būti suderinta, kada galima uždaryti geležinkelį, kad būtų galima atlikti specifinius darbus“, – sako „Kauno tiltų“ valdybos pirmininkas Nerijus Eidukevičius.

Iš viso bus rekonstruota, įrengta ar pastatyta 18 tiltų, 4 viadukai, 125 iešmai ir 34 pervažos. Taip pat bus sutvarkytos 6 geležinkelio stotys ir 18 peronų. Suskaičiuota, kad visiems darbams atlikti reikės daugiau nei tūkstančio darbuotojų ir 700 vienetų įvairiausios technikos. 123 km ilgio geležinkelio linijos darbai, planuojama, bus baigti 2015-aisiais.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra