Kaip Eltai teigė prekybos tinklo „Rimi“ viešųjų ryšių vadovė Renata Keršienė, šią savaitę automobilių stiklams valyti skirtų gremžtukų ir šepetėlių pardavimai tinklo parduotuvėse, palyginti su analogiška savaite praėjusiais metais, augo apie 5 kartus, palyginti su šių metų pradžia – daugiau nei dvigubai.
Anot jos, ant pagrindinių kelių susidarius purvino sniego sluoksniui ir toliau sningant, gausiau „Rimi“ pirkėjai įsigyja ir neužšąlančio automobilių stiklų plovimo skysčio.
„Jų pardavimai „Rimi“ prekybos centruose šią savaitę, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, augo 70 proc., o palyginti su šių metų pirma savaite, – daugiau nei 80 proc.“, – Eltai nurodė R. Keršienė.
Pasak R. Keršienės, lyginti su praėjusiais metais, pirštinių, šalikų ir kepurių šią savaitę „Rimi“ tinkle taip pat parduota daugiau – augimas siekia apie 50 proc. Dar didesnis jis buvo prieš kelias savaites, pasirodžius pirmam sniegui.
Ji taip pat nurodė, kad prieš dvi savaites iškritus gausesniam sniegui smarkiai išaugo rogučių ir čiuožyklių pardavimai, tuo metu buvo parduotos visos jų atsargos.
„Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė komentare Eltai nurodė, kad šią savaitę pastebimai išaugo įvairių sniego valymo priemonių, ypač kastuvų, paklausa.
Skaičiuojame, kad per pastarąsias savaites sniego kastuvų nupirkta beveik 37 kartus daugiau nei pernai atitinkamu laikotarpiu.
„Skaičiuojame, kad per pastarąsias savaites sniego kastuvų nupirkta beveik 37 kartus daugiau nei pernai atitinkamu laikotarpiu. Daugiausia sniego kastuvų nupirkta vakar (antradienį – ELTA) bei sausio 9 ir 13 dienomis. Stebime ir išaugusią automobilių valymo priemonių paklausą. Pavyzdžiui, gremžtukų ledui nuo automobilių stiklo valymui, sniego valymo šepečių pardavimai išaugo 5 kartus, palyginti su pernai tuo pačiu metu“, – komentare sako E. Dapkienė.
Jos teigimu, iš principo jau yra parduotos visos kastuvų ir kitos sniego valymo priemonės, todėl prekiaujama tik likučiais pavienėse parduotuvėse.
„Labai prašome žmonių laikytis karantino reikalavimų ir vengti nebūtino ėjimo į parduotuves, ieškant šių prekių.
Kalbamės su tiekėjais dėl prekių papildymo, tačiau šiuo metu sniego valymo priemonių trūkumas yra jaučiamas visoje rinkoje“, – teigia E. Dapkienė.
Pasak E. Dapkienės, iškritus gausiam sniegui, išaugusi ir automobilių priežiūros priemonių paklausa. Pavyzdžiui, aušinimo skysčių ir automobilių stiklų valytuvų pardavimai yra beveik 60 proc. didesni palyginti su pernykščiu sausiu. Akumuliatorių pardavimai yra beveik 5 kartus didesni.
Taip pat fiksuojama, kad pastarosiomis savaitėmis beveik penktadaliu yra išaugę ir druskos pardavimai.
Prekybos tinklas „Iki“ pranešime nurodė, kad, įvertinus sausio mėnesio pardavimų rezultatus, palyginti su praėjusiais metais, augo automobilių langų skysčio pardavimai. Jo pardavimai didėjo 47 proc.
Anot tinklo, taip pat išaugo pigiausios druskos pardavimai, tačiau labiausiai – septynis kartus, palyginti su pernai metų sausiu, išaugo sniego ir ledo gremžtukų pardavimai.
Sniego apdrabai verčiant medžius ir vis daugiau gyventojų susiduriant su elektros tiekimo sutrikimais, tinklas stebi ir augantį žvakių populiarumą. Nuo pirmadienio jų pardavimas padidėjo 35 proc.
Tuo metu prekybos tinklo „Norfa“ atstovas spaudai Darius Ryliškis sakė, kad šiuo metu parduotuvėse prekiaujama žiemos prekių likučiais.
„Po to, kai atsiradus sniegui gruodžio mėnesio pabaigoje ir sausio pradžioje pirkėjai žiemos prekes „iššlavė“ iš lentynų, žiemos prekių asortimentas buvo papildytas iš sandėliuose esančių atsargų, bet ir šie papildymai jau pasibaigė, parduotuvėse tik žiemos prekių likučiai”, – teigė D. Ryliškis.
Naujausi komentarai