„Čia rimtas klausimas, manau, kad grįžtant prie šitos istorijos ir problemos gylio ir esmės, tai galėtų būti vienas iš būdų, bet nemanau, kad mums reikėtų kliautis tik draudimais ir nespręsti šito klausimo sistemiškai“, – ketvirtadienį Vilniaus knygų mugėje žurnalistams sakė šalies prezidentas.
„Svarstytina, įdomu ir manau, kad šiandien ir lošimų versle, lošimų sektoriuje daug ko ir nepastebime. Pastebime iššvaistytus milijonus, bet kiek žmogiškų tragedijų, kiek šeimų suirusių, kiek nelaimingų žmonių, visa tai privalome matyti ir čia nėra lengvų sprendimų, bet valstybė turi vadovautis valstybiniais motyvais ir pirmiausia užkirsti kelią, kad nebūtų pavagiami pinigai“, – pridūrė G. Nausėda.
Seime praėjusią savaitę įregistruotos įstatymo pataisos, siūlančios nuo 2025 metų dar labiau sugriežtinti lošimų reklamą. Jas parašais parėmė maždaug pusšimtis parlamentarų – daugiausia iš valdančiosios daugumos.
Azartinių lošimų įstatymo pataisomis siūloma drausti skleisti informaciją, kad azartinių lošimų bendrovės remia bet kokius viešus renginius, veiklas, fizinius ir juridinius asmenis.
Tačiau Seimo Laisvės frakcijos atstovė Morgana Danielė siūlo kelerių metų pereinamąjį laikotarpį sporto sektoriui, kuris netekęs lošimo įmonių lėšų turėtų laiko susirasti kitų rėmėjų, o visiškai reklamą čia uždrausti ji siūlo nuo 2028 metų sausio.
Parlamentarai apie siekius griežtinti reikalavimus lošimų reklamai arba ją iš viso uždrausti prabilo investicijų bendrovės „BaltCap“ fondo buvusį partnerį Šarūną Stepukonį įtariant kazino pralošus milijonus eurų fondo įmonių lėšų, o lošimų bendrovei „Olympic Casino Group Baltija“ viešai bandant nusimesti atsakomybę.
Lošimų įmonės remia daugiau negu pusę LKL klubų, o kai kurių įmonės minimos klubų pavadinimuose: Kėdainių „Nevėžis-Optibet”, Utenos „Uniclub Casino-Juventus“, Panevėžio „7bet-Lietkabelis“, Jonavos „CBet“. „Top Sport“ remia „Žalgirį“, „7bet“ – Vilniaus „Rytą“ ir Klaipėdos „Neptūną“. Įmonė „Betsafe“ yra LKL rėmėja.
Naujausi komentarai